مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بر ضرورت بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و به‌ویژه بیان رهنمودهای حکیمانه امام (ره) و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های ایام فاطمیه توسط مبلغان در بقاع متبرکه و مساجد سطح استان تأکید کرد.
کد خبر: ۳۸۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 26 February 2017
مدیر کل اوقاف و امور خيريه استان همدان از فعاليت 44 مبلغ در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی همدان طي ايام فاطميه خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمد کاروند در جمع مبلغان اعزامی طرح سوگواره «یاس نبوی» به نقاط مختلف استان، ابتدا به ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان پرداخت و اظهار کرد: بسیاری از موقوفات دارای پلاک ثبتی در زمینه موقوفه به عنوان ملک در سال‌های گذشته شناسایی شده‌ است.

وی گفت:‌ طی دوران رژیم فاسد ستمشاهی بسیاری از موقوفات مورد تعرض افراد مختلف قرار گرفت که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیاری از موقوفات دوباره احیا شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بر ضرورت بصیرت‌افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و به ویژه بیان رهنمودهای حکیمانه امام(ره) و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های ایام فاطمیه توسط مبلغان در بقاع متبرکه و مساجد سطح استان تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش حضرت فاطمه زهرا(س)در دفاع از حریم ولایت و امامت افزود:‌ در راستای ترویج فرهنگ وقف و تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی در سطح استان با ائمه جماعات مساجد، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی جلسات مختلفی آغاز شده که این جلسات در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

کاروند اظهار داشت: استان همدان در ایام فاطمیه از وجود 44 روحانی مبلغ در سطح بقاع متبرکه و اماکن مذهبی بهره‌مند خواهد شد.

وی افزود: 24 نفر از این روحانیون از مرکز اعزام مبلغ معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور از شهر قم در همدان حضور می‌یابند.

در پایان این جلسه مبلغان اعزامی به بیان دیدگاه و نظرات خود در زمینه ارتقای هر چه بیشتر جایگاه فعالیت‌های تبلیغی در این ایام پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار