این نمایشگاه شنبه ۷ اسفندماه ساعت ۱۶ در نگارخانه "نگاه نو" واقع در آرامگاه بوعلی سینا، جنب شهرداری همدان با حضور هنرمندان و اقشار مختلف مردم افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۸۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 26 February 2017
نخستین نمایشگاه جمعی خوشنویسی در خطوط مختلف در همدان افتتاح می‌شود.

به گزارش تسنیم، به همت بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان نخستین نمایشگاه جمعی خوشنویسی در خطوط مختلف به مناسب ایام فاطمیه در همدان افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شنبه 7اسفندماه ساعت 16  در نگارخانه "نگاه نو" واقع در آرامگاه بوعلی‌سینا، جنب شهرداری همدان با حضور هنرمندان و اقشار مختلف مردم افتتاح می‌شود.

حجت الاسلام "فرحزاد" به همدان  می‌آید

حجت الاسلام "حبیب الله فرحزاد" برای سخنرانی در برنامه هیئت محبان الزهرا(س) بسیجیان شهر مریانج در ایام فاطمیه به همدان سفر می‌کند.

مراسم عزادارای صدیقه طاهره (س) هیئت محبان الزهرا(س) از 10 اسفند ماه به مدت 4 شب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر مریانج و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

نخستین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام صالح آباد برگزار می‌شود

نخستین مراسم سالگرد خاکسپاری دو شهید گمنام شهر صالح آباد که سال گذشته در این شهر به خاک سپرده شدند همزمان با ایام سوگواری زهرای‌مرضیه(س) برگزار می‌شود.

این مراسم از 10 تا 12 اسفندماه از ساعت 21  با سخنرانی حجج السلام موسوی، افتخاری و شعبانی در حسینیه سادات شهر صالح آباد برگزار می‌شود.

مراسم عزدارای فاطمیه دوم توسط هیئت انصارالمحسن(ع) برگزار می‌شود

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) با سخنرانی "آیت‌الله شعبانی" از 10 تا 12 اسفندماه و از 19:30 شب در حسینیه بختیاری‌ها با حضور گسترده خانواده‌های ولایتمدار همدانی برگزار می‌شود.

نخستین یادواره شهدای کوی پردیس برگزار می‌شود

نخستین یادواره شهدای کوی پردیس و گرامیداشت شهدای مدافع حرم با سخنرانی سردار "سالار آبنوش" از فرماندهان قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برگزار می‌شود.

این مراسم 13 اسفندماه از ساعت 19 همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام علی (ع) کوی پردیس با حضور مردم دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار می‌شود

مراسم سوگواری زهرای مرضیه(س) از 9 اسفند و هرشب از ساعت19:30 شب با سخنرانی حجت‌الاسلام "سیدمجتبی حسینی یمین" در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار