جمور از پرداخت بیش از١٣٠میلیارد و ٨٩٨میلیون ریال به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان این شهرستان از بهمن‌ماه سال گذشته تا دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: این میزان پرداختی در بخش‌های مختلف شامل کمک‌هزینه ازدواج، کمک‌هزینه اولاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، کمک‌هزینه کفن‌ودفن، مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، مقرری ایام بیکاری، عایله‌مندی و مستمری بازماندگان به افراد تحت پوشش پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۳۸۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 26 February 2017
رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان اسدآباد گفت: ۴٠ درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش خدمات و حمایت‌های تأمین اجتماعی است.

به گزارش ایسنا؛ جواد جمور اظهار کرد: تأمین اجتماعی شهرستان در حال حاضر ۴٣ هزار و ٧ نفر بیمه شده است که از خدمات و حمایت‌های این سازمان استفاده می‌کنند.

وی افزود: از مجموع بیمه‌شدگان شهرستان اسدآباد ١٣ هزار و ۶١٠ نفر بیمه‌شده اصلی، ٢۴ هزار و ٧٧۴ نفر بیمه‌شده تبعی، ١٨۴١ نفر مستمری‌بگیر و ٢٨٣٢ نفر تبعی مستمری‌بگیر هستند.

جمور ادامه داد: از تعداد بیمه‌شدگان اصلی ۶٣٢۵ نفر بیمه اجباری، ٢۵١ نفر اختیاری، ٢٧٩٢ نفر راننده، ٣٠٩ نفر مشاغل آزاد،۴۴٠ نفر قالیباف،١٢نفرباربران، ٢۴۴٧ نفر کارگران ساختمانی، ۵٧ نفر خادمین مساجد، ١۴ نفر نویسندگان، ۵٣٠ نفر مددجویان کمیته امداد، ١٣٠ نفر بیمه‌بیکاری، ٢٩٨ نفر زنان سرپرست خانوار، ۵ نفر زنبوردار و یک نفر مربی مهد را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به ٩٣۴نفر از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی شهرستان مستمری بازنشستگی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: از بهمن‌ماه سال گذشته تا دی‌ماه امسال بیش از ۵٣ میلیارد و ٨٠٠ میلیون ریال مستمری بازنشستگی به این تعداد از افراد پرداخت شده است.

جمور همچنین ازپرداخت بیش از١٣٠میلیارد و ٨٩٨میلیون ریال به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان این شهرستان از بهمن‌ماه سال گذشته تا دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: این میزان پرداختی در بخش‌های مختلف شامل کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه اولاد، غرامت دستمزد ایام بارداری، کمک هزینه کفن و دفن، مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی، مقرری ایام بیکاری، عایله‌مندی و مستمری بازماندگان به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد واحد نام‌نویسی تأمین اجتماعی عنوان کرد: صدور ٢٢٨٩ جلد دفترچه درمانی، ٢١٧٣٠ جلدتعویض دفترچه درمانی، ٢۶٣٠۴جلد تمدید اعتبار دفترچه درمانی، ٣۵۴ جلد صدورالمثنی دفترچه درمانی، ۵٠١٣ جلد صدور دفترچه درمانی سایر شعب، ۵٣۶٠ جلد تمدید اعتبار دفترچه درمانی سایر شعب از جمله فعالیت‌های واحد نام‌نویسی طی مدت فوق است.

جمور تصریح کرد: طی مدت فوق‌الذکر ٣٠١١مورد برای ٢ تا ٣ بار در سال از ١٧۵٠ کارگاه‌ و شرکت‌های فعال تابعه شهرستان توسط واحد بازرسی تأمین اجتماعی مراجعه و بازرسی انجام شده است.

این فرد مسئول رسیدگی به ٨٢جلد پرونده‌های کارفرمایان در هیئت تشخیص مطالبات، برقراری تسهیلات و تقسیط بدهی حدود ۴٨۵ مورد،١۴۵٢٢مورد اخذ لیست‌های اینترنتی و ٢٠٧۴مورد ابلاغ الکترونیک را از اهم عملکرد واحد درآمد این اداره عنوان و بیان کرد: از بهمن‌ماه سال گذشته تا دی‌ماه امسال بیش از ۵ میلیارد و ۶٢٨ میلیون ریال بن کالاهای اساسی به افراد تحت پوشش و بیمه‌شدگان به عنوان حمایت جنبی و تسهیلات مالی اعطایی توسط تأمین اجتماعی کمک شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار