امام‌جمعه اسدآباد به کارکردهای نامناسب فضای مجازی اشاره کرد و افزود: مسئولان امور تربیتی آموزش‌وپرورش و خانواده‌ها نظارت و کنترل بیشتری بر تربیت نسل جوان و استفاده درست از شبکه‌های مجازی داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 25 February 2017
امام جمعه اسدآباد با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه گفت: سخنان رهبر موجب دلگرمی و امیدواری ملت مظلوم جهان و افتخار مسلمانان بویژه ملت ایران شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی جمعه اسدآباد اظهار کرد: حضور رهبر فرزانه انقلاب در ششمین کنفرانس انتفاضه فلسطین در تهران بسیار معنادار و بازتاب های گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت. 

وی همچنین با اشاره به توطئه ننگین کشورهای ترکیه، عربستان و رژیم اسرائیل غاصب در نشست مونیخ علیه ایران گفت: جسارت به حیثیت و امنیت ایران اسلامی و تروریست نامیدن کشورمان تکراری و بی اثر شده است. 

امام جمعه اسدآباد در بخشی دیگر به کارکردهای نامناسب فضای مجازی اشاره کرد و افزود: مسئولان امور تربیتی آموزش و پرورش و خانواده ها نظارت و کنترل بیشتری بر تربیت نسل جوان و استفاده درست از شبکه های مجازی داشته باشند.

وی با بیان اینکه شبکه های مجازی موجب کمرنگ شدن رابطه همسران و افزایش آمار طلاق شده است، افزود: زنان خانه دار که کار علمی و پژوهشی ندارند نیازی به استفاده از تلگرام، لاین و دیگر شبکه های اینترنتی و ماهواره ای ندارند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار