رئیس هیئت شطرنج همدان گفت: در این دوره از پیکارها ۶ شطرنج‌باز در رده سنی زیر ۱۰ سال و ۶ شطرنج‌باز در رده سنی زیر هشت سال رقابت خود آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۳۸۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 25 February 2017
مرحله نهایی رقابت های شطرنج رده های سنی زیر 8 و 10 سال پسران کشور شامگاه پنجشنبه در شهر مریانج از توابع شهرستان همدان آغاز شد.

رئیس هیات شطرنج همدان در این باره گفت: در این دوره از پیکارها 6 شطرنجباز در رده سنی زیر 10 سال و 6 شطرنجباز در رده سنی زیر هشت سال رقابت خود آغاز کرده اند.

به گزارش ایرنا؛ احمد علی بابایی اظهار کرد: این رقابت ها به مدت یک هفته به میزبانی مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی شهر مریانج از توابع شهرستان همدان برگزار می شود و بازی ها طبق قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده ) انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: محمد متین شمس از مازندران، محمد حسین یزدانی از گیلان، فرهان موقر حسنی از گیلان، دانیال چاوشی از اصفهان، ابوالفضل ولایی از مازندران و آروین دانش آراسته از گیلان در رده سنی زیر 8 سال رقابت دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رضا مهدوی از تهران، آرتین اشرف از فارس، سینا رضایی پور از گیلان، محمد حسین قنبر علی فرزاد از همدان، آرشا حیدر زاده و اعلا نوری هر دو از تهران در رده زیر 12 سال با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

رئیس هیات شطرنج همدان خاطرنشان کرد: این رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و 2داور قضاوت بازی ها را برعهده دارند.

همدان بیستم شهریورماه امسال نیز میزبان دور مقدماتی قهرمانی شطرنج رده های سنی زیر 8 و 10 سال پسران کشور بود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار