عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی داشتن توانمندی‌های بالا در بخش کشاورزی، فرهنگی، مذهبی، تقدیم شهدای والامقام در دوران دفاع مقدس و حضور مردم این دیار در عرصه‌های مختلف را از مزیت‌های این دو روستا دانست و عنوان کرد: با توجه به این موضوعات و با درخواست و پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم به‌زودی این روستاها به شهر تبدیل شوند.
کد خبر: ۳۸۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 25 February 2017
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه‌ای با مديركل دفتر تقسيمات كشوري وزارت كشور، مبنی بر درخواست شهر شدن روستاهاي "علي‌آباددمق" و "حسين‌آبادناظم" خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه با اشاره به درخواست‌های مکرر اهالی و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اين روستاها اظهار کرد: این روستاها از توابع بخش‌هاي جوكار و سامن شهرستان ملاير بوده و از جایگاه محوری در میان روستاهای اطراف برخوردار هستند. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی داشتن توانمندی‌های بالا در بخش کشاورزی، فرهنگی، مذهبی، تقدیم شهدای والامقام در دوران دفاع مقدس و حضور مردم این دیار در عرصه‌های مختلف را از مزیت‌های این دو روستا دانست و عنوان کرد: با توجه به این موضوعات و با درخواست و پیگیری‌های صورت گرفته اميدواريم به‌زودي این روستاها به شهر تبدیل شوند.

آزادیخواه با بیان اینکه دستور انجام استعلامات لازم و بازدید از روستاهای علی‌آباد و حسين‌آبادناظم توسط سيدسعيد جلالي، مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور صادر شده است، ابرازامیدواری کرد: ارتقای روستاهاي علي‌آباد و حسين‌آبادناظم به شهر بتواند باعث رشد و توسعه این منطقه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار