مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان گفت: به علت نبودن محل مناسب برای فرود در اطراف پناهگاه، خلبان‌های هلیکوپتر پس از تلاش یک ساعته موفق به فرود بافاصله در سمت شرقی پناهگاه شدند.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 25 February 2017
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان از عملیات هوایی امداد رسانی به مصدوم 34ساله در ارتفاعات یخچال همدان خبرداد.

به گزارش ایسنا؛ مقصود شعبانی اظهار کرد: پس از تماس اورژانس با مرکز کنترل عملیات هلال احمر در ساعت 15:15امروز مبنی بر درخواست کمک یک کوهپیما در منطقه یخچال همدان با مصدوم تماس گرفته شد .

وی با بیان اینکه مصدوم 34ساله سابقه عمل جراحی قلب داشته است افزود: مصدوم در زیر پناهگاه یخچال از حال رفته و دچار شکستگی از ناحیه انگشت شده و به خاطر پوشیدن کفش عادی از ناحیه دو پا دچار سرمازدگی شده بود.  

شعبانی ادامه داد: تیم 4نفره امداد کوهستان با تجهیزات مورد نیاز به پد هلیکوپتر به سمت محل حادثه پرواز کردند .

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گفت: به علت نبودن محل مناسب برای فرود در اطراف پناهگاه، خلبان های هلی کوپتر پس از تلاش یک ساعته موفق به فرود با فاصله در سمت شرقی پناهگاه شدند .

شعبانی خاطرنشان کرد: تیم نجات پس از نیمساعت کوهپیمایی به فرد مصدوم رسیدند و در فاصله مناسبتر درحالت هاور هلی کوپتر، مصدوم و تیم امداد به هلیکوپتر منتقل و مصدوم به بیمارستان بعثت رسانده شد.

وی زمان اتمام این عملیات را 18اعلام کرد و تصریح کرد: فرماندهی این عملیات را هومن فرزانه کاری برعهده داشت و مجتبی جباری، نیما میرزایی و محمد رضا قاسمی اعضای تیم امداد کوهستان راتشکیل می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار