فرماندار رزن با اشاره به اینکه تقویت مؤلفه‌های دینی، اعتقادی و ارزشی در جامعه در راستای تحکیم بنیان خانواده امری ضروری است، یادآور شد: باید با راهکارهای درست و واقع‌بینانه به دنبال کاستن آسیب‌های طلاق بود تا مشکلات و نارسایی‌های آن گریبان گیر خانواده‌ها نشود.
کد خبر: ۳۸۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 22 February 2017
فرماندار رزن از تشکیل ۹۷ هسته امر به معروف و نهی از منکر در هیئت های مذهبی شهرستان رزن خبر داد.

به گزارش مهر، فتحعلی حسینی در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رزن طلاق و اعتیاد را ازجمله منکرات مهم در شهرستان دانست و گفت: باید روی این مسائل به صورت ویژه کار شود.  

وی با بیان اینکه عوامل متعددی در بحث طلاق دخیل است، افزود: اعتیاد و رواج برخی تجملات در زندگی و بی‌توجهی به ساده بودن امر ازدواج و تشکیل خانواده از جمله عوامل زمینه ساز طلاق است که البته در کنار آن عدم شناخت زوجین قبل از ازدواج نیز یکی از عناصر اصلی در وقوع طلاق است.

فرماندار رزن با اشاره به اینکه تقویت مؤلفه‌های دینی، اعتقادی و ارزشی در جامعه در راستای تحکیم بنیان خانواده امری ضروری است، یادآور شد: باید با راهکارهای درست و واقع‌بینانه به دنبال کاستن آسیب‌های طلاق بود تا مشکلات و نارسایی‌های آن گریبانگیر خانواده‌ها نشود.  
وی در ادامه به تأثیرات منفی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در القاء مسائل ضد ارزشی و تضعیف نهاد خانواده اشاره و عنوان کرد: باید فرهنگ صحیح استفاده از فناوری های روز در بین خانواده ها نهادینه شده و از این فناوری ها به عنوان فرصتی برای فرهنگ سازی استفاده شود.

حسینی  با بیان اینکه پیش از اقدام هر عمل در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید نتایج و اهداف عمل مورد سنجش قرار گیرد، تصریح کرد:  ۹۷ هسته فعال امر به معروف و نهی از منکر در هیئت های مذهبی شهرستان رزن وجود دارد.  

وی آسیب های عزاداری را از دیگر مسائلی برشمرد که نیازمند به توجه و کار جدی دارند و گفت: جلوگیری از ایجاد بدعت در عزاداری ها باید به عنوان آسیب اجتماعی اولویت برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار