عملیات اجرایی ساخت مدرسه 12 کلاسه خیرساز در هشتمین روز از دهه فجر،با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در شهرک مسکن مهر ملایر آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ 09 February 2015
عملیات اجرایی ساخت مدرسه 12 کلاسه خیرساز در هشتمین روز از دهه فجر،با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در شهرک مسکن مهر ملایر آغاز شد.

به گزارش ایرنا نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  در این آیین گفت: در حال حاضر، بیش از سه هزار خانواده در منطقه مسکن مهر ملایر ساکن هستند که نیاز به فضای آموزشی مناسب دارند.

'علی نعمت چهاردولی' اظهار داشت: بر این اساس، ساخت دو فضای آموزشی در این مجموعه پیش بینی شد که یکی از فضاها در مرحله اسکلت سازی باقی ماند که با پیگیری های انجام شده، از محل یارانه مسکن پنج میلیارد ریال برای اتمام این فضای آموزشی اختصاص یافت و به همین میزان هم باید آموزش و پرورش استان کمک کند.

وی ادامه داد: برای ساخت و تکمیل یک باب فضای آموزشی دیگر در شهرک مسکن مهر، همین میزان اعتبار اختصاص پیدا می کند که نیاز است آموزش و پرورش استان برای اتمام این فضاهای آموزشی با توجه به ضرورت شهروندان ساکن در مسکن مهر، مساعدت های لازم را به عمل آورد.

چهاردولی افزود: با توجه به اینکه در مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شهرک مسکن مهر مشکل فضای آموزشی داریم، نیاز به ایجاد سه باب فضا در سه مقطع داشتیم که دو باب در حال ساخت است و یک مقطع بدون مدرسه بود که فرد خیر ملایری در این زمینه وارد کار شد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل وجود خیرین مدرسه ساز در این شهرستان، آموزش و پرورش ملایر از اعتبارات ماده 180 و دو درصد نفت محروم بود که با حمایت استاندار همدان مقرر شد این امر در بودجه سال 94 دیده شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز بیان داشت: مدرسه 12 کلاسه حضرت علی بن ابیطالب(ع) توسط فرد خیر ملایری در منطقه مسکن مهر احداث خواهد شد که این فرد خیر 20 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این فضای آموزشی هزینه خواهد کرد.

'کاوه برخورداری' افزود: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع احداث می شود و خیر مدرسه ساز قول مساعد داده که تا مهرماه سال آینده همزمان با سالتحصیلی جدید به بهره برداری برسد.

در حال حاضر، 55 خیر مدرسه ساز در این شهرستان وجود دارد که تاکنون 73 واحد آموزشی را احداث کرده اند.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار