محمدناصر نیکبخت در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام نور مرکز ملایر گفت: نظام جمهوری اسلامی، آزادی، استقلال، حفظ دین و کیان، خدمتگزاری شایسته و دفاع جانانه از مرزوبوم و حدود کشور را به مردم هدیه داد.
کد خبر: ۳۷۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ 06 February 2017
محمدناصر نیکبخت در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی شهید مدافع حرم حیدر ابراهیم‌خانی دانشگاه پیام نور مرکز ملایر گفت: نظام جمهوری اسلامی، آزادی، استقلال، حفظ دین و کیان، خدمتگزاری شایسته و دفاع جانانه از مرزوبوم و حدود کشور را به مردم هدیه داد.

به گزارش تابناک همدان؛ استاندار همدان اظهار داشت: همه مردم درر پیروزی انقلاب سهیم بوده و نمی‌توان آن را به گروه خاصی تعلق داد و مردم با وحدت و همدلی باید استکبار را از کشور بیرون کرده و استقلال را وارد کشور کنند.

وی گفت: با پیشرفت درزمینهٔ علمی، تحقیق و پژوهش می‌توانیم پابه‌پای کشورهای قدرتمند دنیا گام برداریم که روزی تحقق آن را باور نداشتیم می‌توان به آنها دست‌یافت، نظام جمهوری اسلامی این خودباوری را به مردم داد.

نیکبخت عنوان کرد: یکی از توفیقات نظام جمهوری اسلامی امنیت امروز کشور است که ایران را به یکی از امن‌ترین نقطه جهان تبدیل کرده است واین در حالی است که کشورهای هم‌جوار در ناامنی قرار دارند.

استاندار همدان با اشاره به دستاوردهای برجام بیان کرد: برجام با پشتیبانی مردم و هدایت‌ها و حمایت مقام معظم رهبری و تیم مذاکره‌کننده که برای پرچم و نظام  مذاکره کردند و توانستند با شش کشور بزرگ جهان پای میز مذاکره نشسته و از حق ایران به خوبی دفاع کنند به‌دست‌آمده است.

وی افزود: این توفیقات مربوط به دولت نبوده و همه توفیقات نظام است که با رشادت‌های مردم دو خون شهدای ایران و دفاع مقدس امریکا را وادار به نشستن پای میز مذاکرات کرد.

سهم ملایر از بودجه سلامت قابل‌توجه است

وی خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای گروه تروریستی لطمه به ایران است که به برکت نیروهای نظامی، سپاه، بسیج و اطلاعات با ارامش خاطر کار توسعه خود را انجام می‌دهد و امروزه مذاکرات آسیا بدون حضور ایران انجام نمی‌شود.

استاندار همدان ملایر را به‌عنوان جغرافیا و سرزمین معنوی و فرهنگی دانست و اطهار داشت: ملایر باوجود نیروی انسانی شایسته و ۱۱واحد دانشگاهی و ۱۸هزار نفر دانشجو از شهرهای فرهنگی مطرح کشور است.

وی بابیان اینکه دانشجویان ایران پس از انقلاب ۲۵ برابر شده است گفت: دولت تدبیر و امید نیز به گسترش مسائل علمی توجه و اهتمام ویژه‌ای دارد.

نیکبخت مهم‌ترین سرمایه هرکشوری را نیروی انسانی دانست و بیان کرد: همه دانشگاه‌ها در کشور باید ارتقا پیدا کند و مسئله مهم تربیت نیروی کارآمد و توانمند است که باید ثروت بافکر تولید کنند.

استاندار همدان بیان کرد: ۱۰۵میلیارد تومان پروژه بهداشتی درمانی در استان همدان انجام‌شده که این پروژه‌ها خارج از پروژه‌های عمرانی بوده و با این اعتبار ۲۹۱پروژه در راستان اجرا می‌شود.

استاندار با اشاره به سهم اعتبار پروژه‌های بهداشتی ملایر عنوان کرد: سهم ملایر از میزان اعتبار پروژه‌های بهداشتی درمانی ۳۳ میلیارد بوده دکه یک سوم بودجه استان است.

نیکبخت در خصوص پتانسیل ملایر در تولید مبل و منبت اظهار داشت: با توجه به درخواست‌ها و پیگیری‌های نمایندگان و مردم این شهرستان، نامه برای معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و وزارت کشور ارسال کردیم که ملایر به‌عنوان شهر جهانی و یا حداقل شهر ملی مبل و منبت کشور شناخته شود.

وی تصریح کرد: برای تحقق یافتن این امر مهم نمایندگان ملایر در مجلس اسلامی و مدیران مربوطه پیگیری‌های لازم را انجام دهند و ما تا حاصل شدن نتیجه همراه شما هستیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار