عراقی با بیان اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت بیماران و مراجعه‌کنندگان را به همراه داشته است، گفت: بر اساس آمار رسمی کشور بیشترین رضایتمندی عمومی مربوط به اجرای این طرح بزرگ ملی است و باید از تریبون‌های مختلف و رسانه‌ها دستاوردهای این طرح برای مردم استان همدان تشریح شود.
کد خبر: ۳۷۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 06 February 2017
معاون امور عمرانی استاندار همدان گفت: دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در همدان باید برای مردم بازگو شود.

به گزارش مهر، محمود رضا عراقی در آیین کلنگ زنی مرکز جامع خدمات سلامت شهر بهار با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت، گفت: طرح تحول نظام سلامت بر اساس منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت با سه رویکرد حفاظت مالی از مردم، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت و  ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی درمانی در دولت تدبیر و امید کلید خورد و با قوت تمام ادامه دارد.

وی گفت: خوشبختانه در خصوص کاهش پرداختی از جیب مردم، تأمین تجهیزات پزشکی، دارو، تعمیر و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت و هتلینگ بیمارستان‌ها و احداث مراکز جدید خدمات جامع سلامت در استان اقدامات ماندگاری انجام شده است.

عراقی با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت بیماران و مراجعه‌کنندگان را به همراه داشته است، گفت: بر اساس آمار رسمی کشور بیشترین رضایتمندی عمومی مربوط به اجرای این طرح بزرگ ملی است و باید از تریبون‌های مختلف و رسانه‌ها دستاوردهای این طرح برای مردم استان همدان تشریح شود.

احداث ۲۷۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز از احداث ۲۷۰ پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان در استان همدان خبر داد.

حبیب الله موسوی‌بهار گفت: از ۲۷۰ پروژه استانی،۱۷ پروژه مربوط به شهرستان بهار است که با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان در  حال احداث بوده و یا در حال انجام مقدمات آغاز پروژه هستند.

موسوی‌بهار با اشاره به دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت و خدمات دانشگاه به عنوان زیرمجموعه وزارت بهداشت در استان همدان از معاون عمرانی استاندار و مسئولان و معتمدان شهرستان پیگیری مجدانه در خصوص احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان به عنوان یک مطالبه عمومی را خواستار شد.

وی تأکید کرد: بیشتر مردم این منطقه دارای دفترچه‌های تأمین اجتماعی هستند و حق مردم است که از خدمات درمانی وزارت رفاه و  سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان بهره ببرند.

احداث مرکز خدمات جامع سلامت شهر بهار با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهار نیز با تبریک ایام دهه فجر گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهر بهار با زیربنای ۱۲۶۷ مترمربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

محمد به‌نشان یادآور شد: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهر بهارتا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.ش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار