حیدری‌راد با بیان اینکه ساختمانی برای سازمان تبلیغات شهرستان همدان نداریم، افزود: زمینی همجوار اداره کل برای احداث ساختمان شهرستان در نظر گرفته شده که تاکنون 15 درصد رشد فیزیکی داشته است.
کد خبر: ۳۷۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 04 February 2017
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان همدان از اعزام 240 مبلغ به روستاهاي شهرستان همدان خبر داد و گفت: هدف از اعزام مبلغان تبيين آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام جواد حیدری‌راداجرای گفتمان‌های امام(ره)وکاهش آسیب‌های اجتماعی را یکی از اهداف اعزام مبلغان عنوان کرد و افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس یکی از برنامه‌های مهم اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان همدان است.

وی با بیان اینکه 200 گفتمان دینی و جلسه پرسش و پاسخ در سطح مدارس شهرستان همدان در دهه فجر برگزار خواهد شد، ادامه داد: بیش از 600 برنامه فرهنگی و مذهبی توسط کمیته مساجد، تشکل‌های دینی و قرآنی شهرستان همدان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، اعزام مبلغ، جشن‌های انقلاب، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی، قرائت قرآن، مقاله و... با موضوعات قرآنی از جمله برنامه‌های تشکل‌های فرهنگی در این دهه است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی امور مبلغان، امور فرهنگی و مذهبی، آموزش‌های عمومی قرآن کریم و... است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعددی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا برگزار شده است.

حیدری‌راد در ادامه از افزایش روحانیون مستقر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تعداد روحانیون مستقر در روستاها و مناطق شهری تا پایان سال از 13 روحانی به 100 روحانی افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده است، افزود: مسؤولیت کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا برعهده تبلیغات اسلامی شهرستان همدان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه چندین جلسه با حضور دستگاه‌های مختلف در این راستا برگزار شده است، یادآور شد: این جلسات با محوریت تحریم کالاهای خارجی و تشویق به مصرف کالاهای داخلی برگزار می‌شود.

اعتبارات بخش فرهنگی کاهش پیدا کرده است

وی در ادامه با بیان اینکه متاسقانه اعتبارات بخش فرهنگی نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: بخش فرهنگی مظلوم‌تر از بخش‌های دیگر است و از نظر اعتباری وضعیت خوبی ندارد.

حیدری‌راد با بیان اینکه ساختمانی برای سازمان تبلیغات شهرستان همدان نداریم، افزود: زمینی همجوار اداره کل برای احداث ساختمان شهرستان در نظر گرفته شده که تاکنون 15 درصد رشد فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه اعتباراتی از سوی فرمانداری برای این ساختمان در نظر گرفته شده است، افزود: امیدواریم ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان در سال آینده تکمیل شود.ش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار