جانشین مدیر عامل شرکت شیشه همدان گفت: در ایام دهه مبارک فجر برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در کارخانه شیشه همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 30 January 2017
جانشین مدیر عامل شرکت شیشه همدان گفت: در ایام دهه مبارک فجر برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی در کارخانه شیشه همدان برگزار می شود.

به گزارش تابناک همدان؛ حمید رضا رهبر با اشاره به اینکه در مناسبتهای مختلف باید با انجام برنامه های مختلف روحیه نشاط به مجموعه داده شود، اظهار کرد: امسال در ایام دهه فجر مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب دختر شینا در بین پرسنل مجموعه شیشه برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: مجموعه شیشه همدان بر حسب ادای دین یک روز در دهه فجر با حضور بر مزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید بیعت خواهند کرد.

جانشین مدیر عامل شرکت شیشه همدان با بیان اینکه امروز باید اندیشه ها و افکار امام (ره) برای نسل جوان بازگو و تبیین شود، افزود:  این مهم در ایام دهه فجر در کارخانه شیشه همدان برای پرسنل توسط امام جماعت کارخانه صورت می گیرد.

رهبر همچنین با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی مناسبی در جامعه حاکم نیست، ابراز کرد: دولت نهایت تلاش و توان خود را برای رفع مشکلات بکار گرفته و این مهم نیازمند عزم و همت همگانی است.

وی با بیان اینکه جامعه کارگران سرمایه انسانی و موتور حرکت تولید و صنعت هستند، افزود: مجموعه شیشه همدان در بحث ایجاد اشتغال برای نسل جوان تحصیل کرده نهایت تلاش خود را بکار گرفته است و ان شالله با افتتاح فاز ۳ مجموعه برای ۲۲۰ نفر اشتغال زایی می شود.

رهبر با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در مجموعه شیشه همدان مشغول بکار هستند، گفت: نهایت تلاش و سعی مجموعه مدیران ارشد شرکت بر این است که رضایت کارگران فراهم شود و به لطف خدا این شرکت تاکنون در پرداخت حقوق کارگران یک روز هم تاخیر نداشته است.

وی همچنین با بیان اینکه صنعت و تولید استان با برخی مشکلات مواجه است، تاکید کرد: در همین خصوص استاندار و مدیران ارشد استانی نهایت تلاش خود را بکار گرفته اند تا این مشکلات حل شود و با رونق تولید و صنعت قطعا رونق اقتصادی در جامعه به دست می آید.

رهبر در پایان با تسلیت به مناسب جانباختن آتشنشانان در حادثه پلاسکو خاطر نشان کرد: آتشنشانان عزیز در این اتفاق نشان دادند که روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جامعه ریشه دوانده و این مهم یادگار ایثارها و از خودگذشتگی ها در سالهای دفاع مقدس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار