کد خبر: ۳۶۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 22 January 2017
همزمان با گرامیداشت 29 دی روز هوای پاک شهردار اردبیل گفت :اگر چه در تقویم تنها یک روز به هوای پاک اختصاص داده شده است. اما توجه به این عنصر حیاتی نیاز مستمر و همه روزه تمامی انسانهای روی کره زمین است .

به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل ، حمید لطف اللهیان با بیان اینکه امروزه حفاظت از محیط زیست و پاکیزگی آن به یکی از مهمترین مطالبات مردمی در سطح جهان تبدیل شده است افزود :برای شهری همچون اردبیل، مدیریت این پاکی امری‌ است حیاتی و ضروری که تنها با یکپارچگی و هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و از آن مهمتر اراده شهروندان مسؤولیت شناس حاصل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : هدف شهرداری اردبیل تحقق هوای پاک است که در این راستا شهرداری اردبیل اقدام به توسعه باغ ها و پارک های محلی در سطح شهر کرده است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در آلودگی هوا دارد گفت : تغییر سبک زندگی، توسعه حمل و نقل عمومی، کیفیت بخشی به سوخت‌های فسیلی و حرکت به سمت انرژی‌های پاک همه و همه از اقداماتی است که باید در این راستا به انجام رسانیدتا هوای پاک پایدار داشته باشیم.

وی بیان کرد : امید است با اشتراک مساعی همه مسئولان  و به ویژه مردم ، بتوان هوای پاک را برای نسل های بعدی به یادگار گذاشت و با حفاظت از اقلیم مانع بروز تغییرات ناخوشایند در آن شد  .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار