سرهنگ "رضا زارعي گفت: در پي وصول چند فقره پرونده طي سه ماه گذشته مبني بر اينکه فردي ناشناس با پرداخت چک پول های تقلبی اقدام به خرید گوشي هاي کارکرده افراد از طریق سايت ديوار می کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 22 January 2017
کشف ترياک توسط ناجا

فرمانده انتظامي استان از کشف 40 کيلوگرم ترياک در يک عمليات ضربتي ازباند قاچاقيان مواد مخدر خبر داد.

سردار "حاجي محمد مهديان نسب"در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان پس از دريافت خبري مبني بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ از يکي از استان هاي جنوبي به سمت استان همدان و توزیع بین قاچاقچیان خرد، بلافاصله تحقيقات خود را براي توقیف اين محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی افزود: پليس مبارزه با مواد مخدر استان در يک تبادل اطلاعاتي و عملياتي با پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسدآباد، یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و آن را طی یک عملیات ویژه پلیسی توقيف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این عملیات سه نفر قاچاقچی دستگیر و 40 کیلو تریاک کشف شد و در ادامه متهمان به مراجع قضايي تحويل و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در پايان بيان داشت: اشراف اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر قاچاقچيان در سطح استان تنگ کرده و عمليات موصوف نمونه اي از توانمندي اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر همدان مي باشد .

دستگيري 38 متهم در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از اجراي طرح حجمي و دستگیری 38متهم در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "منصور ملکي"در تشریح اين خبرگفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي، پاسخگويي به مطالبات مردمي و نا امن کردن محيط براي مجرمان و متخلفان، اجراي طرح حجمي در دستور کار مأموران پليس قرار گرفت.

وي اظهارکرد: در اجراي اين طرح که با همکاري عوامل انتظامي شهرستان و اکيپ هايي از پليس هاي تخصصي و يگان ويژه استان صورت گرفت، دو مرحله پنهان و آشکار به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند گفت:دراين طرح تعداد 19 نفر دررابطه با مواد مخدر دستگير و حدود 140 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

سرهنگ ملکي گفت:دراين طرح تعداد 12 نفر در رابطه با سرقت و نگهداري اقلام غيرمجاز و قاچاق و 6 نفر با توجه به صدور حکم جلب از مرجع قضايي دستگير و دو دستگاه موتورسيکلت ومقاديري اقلام قاچاق و غيرمجاز و قرص هاي نيرو زا نيز دراين رابطه کشف شد.

وي افزود:دراين طرح تعداد 45 دستگاه موتورسيکلت و 15 دستگاه خودرو متخلف توقيف و روانه پارکينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان ازهمه شهروندان خواست هرگونه موارد را درخصوص موضوعات انتظامي وامنيتي وکالاي قاچاق ومواد مخدر بلافاصله جهت پيگيري واقدام لازم با پليس 110 درميان بگذارند.

کشف کالاي قاچاق در رزن

فرمانده انتظامي شهرستان رزن از کشف 55 میلیون ریال کالای قاچاق توسط ماموران پليس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علي بخشي در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس امنیت عمومی به همراه نمايندگان اداره تعزيرات و اصناف شهرستان رزن طی هفته گذشته نسبت به کنترل و نظارت واحدهای صنفی سطح شهر اقدام کردند.

وی افزود: در نتیجه بازرسی های صورت گرفته از یک واحد صنفی تعداد 780 قوطي آبميوه و 290 بسته خوراکي غيرمجاز و قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را حدود 55 میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با تأکيد بر اجراي مستمر طرح هاي مبارزه باقاچاق و قدرداني از همکاري خوب شهروندان با پليس گفت: يکي از رسالت هاي نيروي انتظامي، برقراري نظم و امنيت عمومي است و پليس با تمام توان و اقتدار در اين راه گام برمي دارد.

کشف چك پول هاي تقلبي در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف کلاهبرداري با استفاده از ايران چک هاي جعلي و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ "رضا زارعي در تشریح این خبر گفت: در پي وصول چند فقره پرونده طي سه ماه گذشته مبني بر اينکه فردي ناشناس با پرداخت چک پول های تقلبی اقدام به خرید گوشي هاي کارکرده افراد از طریق سايت ديوار می کند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های پلیسی، کاراگاهان دریافتند در هنگام فروش چند فقره از گوشی ها، فردی در محل معامله حاضر و پس از پرداخت چک پول های جعلی و دریافت گوشی، بلافاصله با یک دستگاه خودروی سمند از محل دور شده است.

این مقام انتظامی اظهارداشت: درادامه تحقیقات کامل ازشکات، چهره نگاري متهم و همچنین با استعلام مشخصات خودرو یاد شده درنهایت مالک خودرو شناسایی وبا هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

فرد دستگیر شده دربازجویی های صورت گرفته اعلام داشت: راننده خودرو می باشد و چندین بار جوانی را جهت خرید گوشی تلفن همراه به نقاط مختلفی برده است که مشخصات ارائه شده توسط راننده با تصاوير چهره نگاري مطابقت داشت.

سرهنگ زارعی اظهار داشت: با همکاری راننده خودرو در نهایت فرد مورد نظر به همراه همدستش طی يک عمليات غافگيرانه دستگير و در بازرسی از آنان نیز تعداد20 قطعه چک پول جعلي پانصد هزار ريالي کشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان همدان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شدند و تحقیقات پلیس در خصوص تهیه چک پول های تقلبی همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار