سرمربی جوانان پاس همدان اظهار کرد: اینکه بازی در خانه حریف است برای ما دشوار خواهد بود اما از انگیزه و شناخت فنی که از بازیکنان دارم، رسیدن به پیروزی دور از دسترس نیست.
کد خبر: ۳۶۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 17 January 2017
سرمربی پاس همدان گفت: هنوز از شانس صعود به دور دوم لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور برخوردار هستیم.

به گزارش ایرنا؛سعید باقر اظهار کرد: این هفته بازی با دخانیات رشت بسیار حایز اهمیت است و در صورت برتری مقابل این تیم می توانیم به دور دوم صعود کنیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون تیم ما با 12 امتیاز چهارم جدول است و تیم حریف با 13 امتیاز در رده سوم قرار دارد و در واقع فینال صعود را باید برگزار کنیم.

سرمربی جوانان پاس همدان اظهار کرد: اینکه بازی در خانه حریف است برای ما دشوار خواهد بود اما از انگیزه و شناخت فنی که از بازیکنان دارم، رسیدن به پیروزی دور از دسترس نیست.

وی تصریح کرد: البته تیم دخانیات از لحاظ مالی یکی از بهترین تیم های فوتبال جوانان کشور است و نیمی از این تیم را بازیکنان غیر بومی تشکیل می دهند و امکانات آنها نیز با ما قابل قیاس نیست. 

وی افزود: در واقع مصاف ما با دخانیات رشت دیدار دارا و ندارها است و باید بکوشیم تا ضمن استفاده بهتر از موقعیت ها به امتیاز لازم برسیم.

باقر خاطرنشان کرد: دو هفته به پایان بازی های دور مقدماتی لیگ دسته یک جوانان کشور باقی مانده و در تلاش هستیم تا جزو سه تیم صعود کنیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه همه نفرات تیم از لحاظ روحی روانی در سطح ایده آل قرار دارند و می خواهیم در دو بازی باقی مانده با کسب حداکثر امتیاز صعود کنیم.

پاسی ها در گروه یک با تیم های دخانیات گیلان، شهرداری اردبیل، آب منطقه ای کرمانشاه، آذردان مغان اردبیل، ملوان بندر انزلی و علم و ادب ارسباران هم گروه هستند.

رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور با حضور 26 تیم در قالب چهار گروه برگزار می شود و از هر گروه سه تیم به دور دوم صعود می کنند که در مرحله دوم به دو گروه 6 تیمی تقسیم می شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار