با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و سخنرانی نایب‌رییس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در روستای حسین‌آباد شاملو برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 15 January 2017
محمد کاظمی در این مجلس با گرامیداشت یاد و خاطره رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، از قدرشناسی اهالی روستایی حسین آباد شاملو و حسن سابقه اهالی این روستا در برگزاری مراسم بزرگداشت برای علما و فضلا قدردانی کرد.

به گزارش تابناک همدان؛ عضو فراکسیون امید مجلس در سخنان خود به تشریح سیر تاریخی و تاثیر گذار شخصیت منحصر بفرد آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران انقلاب اسلامی پرداخت و وجود آن مرحوم را سرمنشا خدمت و برکت دانست.

کاظمی دغدغه اصلی آیت الله هاشمی را حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و پایبندی به راه و روش امام راحل بیان کرد و ثبات قدم او در این راه را مثال زدنی توصیف نمود.

نماینده ادوار ملایر ایفای نقش کلیدی در تعیین سرنوشت رهبری نظام پس از رحلت امام و دوران درخشان سازندگی را از مهمترین خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی به انقلاب و کشور دانست.

نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس، بنیان نهادن دانشگاه آزاد اسلامی را نیز از دیگر خدمات آن مرحوم در مسیر اعتلای ایران عزیز برشمرد.

کاظمی با اشاره به آخرین دیدار با آیت الله هاشمی، حراست از حریم انقلاب و مراقبت از ارزشها و آرمانهای امام را مهمترین توصیه آن یار سفرکرده بیان نمود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به بی مهری های صورت گرفته در دهه اخیر نسبت به این شخصیت انقلابی و برجسته گلایه کرد.


برگزاری مراسم یادبود هاشمی رفسنجانی در ملایر

نماینده ملایر در ادوار ششم و دهم مجلس، بی مهری صدا و سیما در انعکاس اخبار مربوط به آیت الله هاشمی را جفای جبران ناپذیر به ایشان توصیف کرد. همچنین کاظمی از نامهربانی های صورت گرفته در رد صلاحیت این مرد صالح و فاضل در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 توسط شورای نگهبان انتقاد کرد.

وی قلمفرسایی مقاله نویسان نشریاتی چون کیهان را در تخریب چهره آیت الله هاشمی رفسنجانی، مصداق شکستن حریم اخلاق و تقوا بیان کرد و انابه و بازگشت از این رویکرد غلط را کمترین ابراز ندامت از براخلاقی های پیشین توصیف نمود.

نماینده ادوار ملایر، حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر یار امام و رهبری را تبلور قدرشناسی ملتی دانست که از جان و دل شیفته مرام آزادگی و شرافت اند.

عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی مجلس در پایان بیانات خود برای روح پاک آیت الله هاشمی رفسنجانی آرزوی علو درجات کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار