مدیر انجمن سینمای جوان استان همدان با بیان اینکه در طی سه ساله اخیر رشته‌های عکاسی و فیلمنامه‌نویسی بیشتر از دیگر دروس مورد استقبال مخاطبان است، خاطرنشان کرد: بیشترین ورودی انجمن در درس عکاسی بوده است.
کد خبر: ۳۵۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 09 January 2017
مدیر انجمن سینمای جوان استان همدان با بیان اینکه همدان پایلوت آموزش و تولید انیمیشن کشور است، گفت: طی دو سال اخیر دفتر همدان توانست دوره بلندمدت انیمیشن را با استاندارد و طرح درس ارسالی از سوی ستاد مرکزی برگزار کند.

به گزارش فارس؛ حبیب‌الله حیدری با بیان اینکه استان همدان و جوانان هنردوست آن را می‌توان جزو پیشگامان تأسیس و فعالترین دفاتر سینمای جوانان کشور دانست، اظهار کرد: همدان در سال‌های پیش از انقلاب و اوایل انقلاب با عنوان سینمای آزاد و آماتور فعالیت می‌کرد.

وی با بیان اینکه در سال 1362 با نام انجمن سینمای جوانان همدان رسمیت پیدا کرد، افزود: تلاش‌های فراوان از آن زمان تاکنون در بخش‌های آموزش، تولید و برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف به فعالیت خود ادامه داده است.

مدیر انجمن سینمای جوان استان همدان بیان کرد: بسیاری از فیلمسازان استان همدان طی سه دهه گذشته موفق به حضور و کسب عناوین و جوایز مختلف از جشنواره‌های داخلی و خارجی شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فیلمسازان، مدرسان، منتقدان، مولفان و مدیران در دانشگاه‌ها و مراکز مهم و معتبر تولید فیلم در داخل و خارج کشور حضور مستمر و درخشانی دارند، تأکید کرد: افرادی همچون احسان صدیقی، سیدمسعود حسینی، وحید الوندی فر، اکبر تراب‌پور، احمدرضا گنجه‌ای، هادی گندمکار، امیر شهاب رضویان، بهرام بهرامیان، مجید برزگر، محمد حمیدی مقدم و غیره را می‌توان نام برد.

وی با بیان اینکه در فصل تابستان و با توجه به افزایش تعداد مخاطبان استقبال از دوره‌های تک درس افزایش می‌یابد، افزود: مبانی عکاسی، تصویربرداری، فیلمنامه‌نویسی و نرم‌افزارهای تدوین فیلم بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد.

مدیر انجمن سینمای جوان استان همدان با بیان اینکه در طی سه ساله اخیر رشته‌های عکاسی و فیلمنامه‌نویسی بیشتر از دیگر دروس مورد استقبال مخاطبان است، خاطرنشان کرد: بیشترین ورودی انجمن در درس عکاسی بوده است.

حیدری دوره انیمیشن را هم از جمله دوره‌های خوب انجمن سینمای جوانان همدان عنوان کرد و گفت: طی دو سال اخیر دفتر همدان تنها دفتری بود که توانست دوره بلندمدت انیمیشن را با استاندارد و طرح درس ارسالی از سوی ستاد مرکزی برگزار کند.

وی در پایان سخنانش همدان را پایلوت و پایگاه آموزش و تولید انیمیشن کشور دانست و اظهار کرد: امسال همدان به این مهم دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار