طیب فریادرس پیرامون جاهلیت مدرن و لزوم تبیین‌گری و تصمیم‌سازی دانشجویان مومن انقلابی در فضای جنگ نرم گفت: بسیج در عرصه علم و فناوری، فرهنگ و سایر حوزه‌های حیاتی ورود پیدا کرده و باید بهترین نقش خود را در حوزه مجازی نیز ایفا کند.
کد خبر: ۳۵۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 08 January 2017
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی همدان گفت: بسیج چشم بینای دانشگاه است.

به گزارش ایسنا، وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانی آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان، بسیج را بازوی توانمند دانشگاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: از مسئول جدید بسیج دانشجویی انتظار می‌رود علاوه بر حفظ جایگاه رفیع بسیج دانشجویی در مجموعه دانشگاه صنعتی، نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه‌ها تلاش و کوشش کند.

وی با بیان اینکه بسیج چشم بینای دانشگاه است، اظهارکرد: یک دانشجوی بسیجی علاوه بر اینکه خوب درس می‌خواند، باید در تمام مسائل و همه ابعاد وارد عمل شده و ضمن تحلیل درست وقایع به تبیین مسائل به صورت درست و کامل بین آحاد جامعه تلاش کند.

قربانی عنوان کرد: بسیج دانشجویی برای اقدام عملیاتی در حوزه کارهای فرهنگی اقدام و عمل را بیش از پیش در دستور کار خود داشته باشد و برای سبک زندگی و تبیین اندیشه‌های اسلامی در این موضوع اقدام کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان نیز اظهار کرد: در آخرین دیداری که دانشجویان با مقام معظم رهبری داشتند ،ایشان تأکید داشتند دانشجویان آرمان‌خواهی را مدنظر داشته باشند.

طیب فریادرس پیرامون جاهلیت مدرن و لزوم تبیین‌گری و تصمیم‌سازی دانشجویان مومن انقلابی در فضای جنگ نرم گفت: بسیج در عرصه علم و فناوری، فرهنگ و سایر حوزه‌های حیاتی ورود پیدا کرده و باید بهترین نقش خود را در حوزه مجازی نیز ایفا کند.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگی وظیفه بزرگی بر دوش بسیج است، عنوان کرد: بسیج با هیچ جناح سیاسی عقد اخوت نبسته و تنها حافظ ارزش‌های اسلامی در کشور و همچنین دانشگاه‌ها است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان نیز با تشکر از دستاوردهای بسیج دانشجویی در سال‌های اخیر گفت: کسب عنوان اول در مراسم کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های کشور در دانشگاه علامه طبابایی نشان از فعالیت‌های چشمگیر بسیج دانشجویی و توجه دانشگاه صنعتی همدان به حوزه مهم دارد.

دکتر مظاهری مجموعه بسیج و نهاد را یاوران ولایت خواند و تصریح کرد: همه باید در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گام نهاده و با هوشیاری و کسب بصیرت‌های لازم به تبیین فرامین مقام معظم رهبری در بین آحاد جامعه گام بردارند.

در پایان این مراسم جواد رضایی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان معرفی و از خدمات امیر مستقیم تقدیر شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار