موسوی گفت: حدود 45 طرح نیمه تمام که در تملک و اختیار بانک ها بوده احصا شده که توسط روزنامه های کثیرالانتشار به مردم معرفی می شود و این فرصت خوبی برای سرمایه گذاری گذاران است تا با قیمت و شرایط مناسب و به صورت اقساط دراز مدت نسبت به تکمیل این طرح ها اقدام کنند.
کد خبر: ۳۵۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 07 January 2017
مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استانداری همدان گفت: 170 طرح نیمه تمام با عنوان تملک سرمایه ای در همدان شناسایی شده و به بخش خصوصی واگذار می شود.
170 طرح نیمه تمام در همدان به بخش خصوصی واگذار می شود

به گزارش ایرنا؛ مهرداد موسوی افزود: این طرح ها که از سوی دولت در سال های گذشته انجام شده و به تولید نرسیده است با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه در روزنامه های کثیرالانتشار به سمع مردم رسیده است. 

وی اضافه کرد: سرمایه گذارانی که تمایل دارند با مراجعه به برنامه و بودجه می توانند این طرح های نیمه تمام را در اختیار بگیرند و در قالب قرا دادهای واگذاری بی او تی و سایر قراردادها این طرح ها را به سرانجام برسانند. 

وی ادامه داد: حدود 200 طرح نیمه تمام بخش خصوصی نیز در سطح شهرستان های استان نیز وجود دارد که با حداقل ظرفیت کار می کنند که بخش خصوصی باید نسبت به تکمیل و افزایش ظرفیت کار این طرح ها به صورت شراکتی آنها را به اتمام برسانند. 

موسوی گفت: حدود 45 طرح نیمه تمام نیز که در تملک و اختیار بانک ها بوده احصا شده که توسط روزنامه های کثیرالانتشار به مردم معرفی می شود و این فرصت خوبی برای سرمایه گذاری گذاران است تا با قیمت و شرایط مناسب و به صورت اقساط دراز مدت نسبت به تکمیل این طرح ها اقدام کنند. 

وی اظهار کرد: این طرح های نیمه فعال و نیمه تمام که در تملک و در اختیار بانک ها بوده است با کمک فرمانداری ها و دستگاه های متولی و بانک ها جمع آوری و احصا شده و در حال عرضه به سرمایه گذاران است و این فرصت برای افرادی که تمایل دارند در این حوزه ها همکاری کنند، فراهم شده است. 

موسوی گفت: در شرایطی که فضای سرمایه گذاری در کشور رونق لازم را ندارد و سرمایه گذاران با حساب گری خاصی عمل می کنند موفق شدیم با بخش خصوصی تفاهم نامه هایی را به امضا برسانیم. 

وی ادامه داد: استان همدان ظرفیت های زیادی برای جذب سرمایه گذاری دارد و این کار در حال انجام است تا با معرفی این طرح ها بتوانیم تعداد زیادی از سرمایه گذاران را جذب کنیم. 

وی اظهار کرد: جذب سرمایه گذار در سطح کشور و استانها متولی مشخصی نداشت و چند دستگاه به صورت پراکنده این موضوع را پیگیری می کردند که دولت تصمیم گرفت تشکیلاتی با عنوان معاونت جذب و حمایت از سرمایه گذاری به مجموعه خود اضافه کند که بنا بر ضرورت از یکسال گذشته شکل گرفت و در استان همدان نیز این معاونت در استانداری همدان از پنج ماه قبل فعالیت خود را آغاز کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار