حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی بابیان اینکه هر انسانی که تقوا داشته باشد سایر عبادات وی پذیرفته است، گفت: متأسفانه افرادی رشوه‌خواری می‌کنند، دزدی می‌کنند و ربا می‌دهند و بعد در ایام محرم و رمضان نذری می‌دهند و فکر می‌کنند که ثواب برای آن‌ها نوشته می‌شود.
کد خبر: ۳۵۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 07 January 2017
امام‌جمعه نهاوند با اشاره به ورود ۹۸ شهید گمنام تازه تفحص شده به کشور طی روزهای اخیر گفت: ورود شهدای گمنام به کشور جامعه را متحول می‌کند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با تبریک ولادت امام عسگری(ع)، گفت: پیامبر(ص) می‌فرمایند که هر عبادت صالح و خوبی در تقوا جمع شده است.

وی بابیان اینکه هر انسانی که تقوا داشته باشد سایر عبادات وی پذیرفته است، گفت: متأسفانه افرادی رشوه‌خواری می‌کنند، دزدی می‌کنند و ربا می‌دهند و بعد در ایام محرم و رمضان نذری می‌دهند و فکر می‌کنند که ثواب برای آن‌ها نوشته می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه این عمل جز مرتکب گناه شدن هیچ سودی ندارد، گفت: امام خمینی(ره) در مناسبت ۱۷ دی که روز کشف حجاب است فرمودند نقش زن و مادر، انسان سازی است.

وی بابیان اینکه جامعه غربی زن را کوچک کرده است، ادامه داد: امروز در دنیای غرب از زن به‌عنوان یک ابزار ارضای شهوات استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی بابیان اینکه شهدای گران‌قدر، پیامبر، امامان و امام امت از دامن زن به این جایگاه والای معنوی رسیده اند، افزود: امروز نیز وظیفه مادران وز نان ایرانی در این دنیا بسیار خطیر است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری طی هفته گذشته، گفت:بصیرت، احساس تکلیف و عمل به‌موقع موجب پیروزی می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: امروز یکی دیگر از وظایف ما و مسئولین شکرگزاری بابت نعمت انقلاب و نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: مسئولین قوا اختلافات را بین مردم نکشند و اگر مسئله‌ای هم وجود دارد با بهره‌گیری از قانون آن را مرتفع کنند چراکه کشاندن اختلافات میان مردم بسیار خطرناک است.

حجت‌الاسلام و المسملین مغیثی در ادامه با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در برجام گفت: مقام معظم رهبری در همان ابتدا فرمودند که اگر یک‌قدم عقب رویم دشمن زیاده‌خواه چندین قدم جلو می‌آید همچنان که امروز مشاهده می‌کنید آمریکا مذاکره بر مسائل موشکی، مقاومت و غیره را به‌پیش می‌کشد چراکه بهانه آن‌ها مسئله هسته‌ای بود.

وی گفت: امروز از دیگر وظایف مسئولین امیدوار کردن جوانان و آینده‌سازان مملکت به آینده است چراکه همین جوان باید امورات جامعه اسلامی را به دست گیرند.

امام‌جمعه نهاوند ضمن ابراز تأسف به سبب انفجارهای تروریستی در عراق و ترکیه هم‌زمان با جشن‌های سال نو میلادی گفت: ترکیه خود حامی تروریست‌ها بود و امروز شاهد هستیم که این فرزند نامشروع داعش چگونه به جان حامیان خود افتاده است.

وی در پایان به اشاره به ورود پیکر پاک ۹۸ شهید گمنام از مرز شلمچه گفت: ورود شهدای گمنام به کشور جامعه را متحول می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار