اوضاع آسفالت ریزی این روزها در ملایر؛ "كلاغ سياه رو رنگ می كنن جای طاووس می فروشن"
کد خبر: ۳۵۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 07 January 2017
اوضاع آسفالت ریزی این روزها در ملایر؛ "كلاغ سياه رو رنگ می كنن جای طاووس می فروشن"

به گزارش طلیعه امید؛ اجرای آسفالت با کیفیت در خیابان های شهرها یکی از وظایف اصلی شهرداری ها بوده اما این روزها در شهر ملایر لکه گیری هایی با کیفیت پایین در حال اجرا است.

کیفیت بخشی از آسفالت اجراشده در خیابان سهراب زند به گونه ای است که گویی اصلا به خود قیر ندیده است و فقط شن وماسه را سیاه کرده و در خیابان ریخته اند.
بی کیفیتی این آسفالت در حدی است که با دست می توان آنها را جمع آوری کرد طوریکه یکی از کارشناسان بیان کرد با کمترین بازندگی این آسفالت شسته می شود.

 وضعیت نامناسب آسفالت ملایر از زبان رسانه ها

یکی از اهالی این منطقه با اعلام نارضایتی از اجرای این آسفالت بیان کرد: گویی در جلوی خانه ما شن و ماسه را دوده ای کرده و به جای آسفالت ریخته اند این گویای این ضرب المثل است  که "كلاغ سياه رو رنگ مي كنن جاي طاووس مي فروشن".

وی افزود: علی رغم اینکه آسفالت ریزی اصلی خیابان به خوبی اجرا شده است اما آسفالت لکه گیری خیابان و آسفالت کوچه های منتهی  به آن با کیفیت بسیار پایینی اجرا شده و بر اساس شنیده های ما گویا پیمانکاران این دو آسفالت یکی نبوده است.

با پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار ما مشخص شد که آسفالت هایی که با کیفیت خوبی در خیابان اجرا شده مربوط به کارخانه آسفالت شهرداری ملایر واقع در ازناو بوده و آسفالت هایی که دارای کیفیت پایین است مربوط به کارخانه آسفالت شهرداری سامن است.
به همین جهت به سراغ شهردار سامن رفته و با وی گفت‌وگو یی در این زمینه داشته ایم. 

وضعیت نامناسب آسفالت ملایر از زبان رسانه ها

محمدرضا بشری با بیان اینکه کارخانه آسفالت سامن متعلق به شهرداری این شهر بوده، خاطزنشان کرد: این کارخانه به بخش خصوصی اجاره داده شده که هر کارفرمایی که از آسفالت آن استفاده می کند می بایست ناظر بر اجرای کیفیت آسفالت نیز باشد.

وی افزود: بررسی کیفیت آسفالت از حوزه کاری شهرداری سامن خارج بوده و با توجه به استیجاری بودن این مکان ما تعهدی از بابت کیفیت آسفالت آن نداریم.

یکی دیگر از مسایلی که در آسفالت ریزی خیابان سهراب زند به وضوح دیده می شود عدم هماهنگی با اداره خدمات رسان است طوری که پس از اجرای آسفالت ریزی، اداره آب و فاضلاب اقدام به جایگذاری درب کانال های فاضلاب آن منطقه نموده و همین امر باعث شده است که چاله های نامناسبی در خیابان ایجاد شود.


وضعیت نامناسب آسفالت ملایر از زبان رسانه ها

حال باید از شهرداری ملایر سوال شود که آیا نظارتی بر کیفیت آسفالت ها وجود نداشته که چنین آسفالت های بی کیفیتی در شهر اجرا شده و به قول آن همشهری "كلاغ سياه رو رنگ مي كنن جاي طاووس مي فروشن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار