کد خبر: ۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱ 08 February 2015

مدیر کل نوسازی مدارس استان البرز از نیاز مسکن مهر ماهدشت کرج به ساخت ۲۲ مدرسه در این منطقه خبر داد.
علی بهرامی اظهار داشت: ماهدشت کرج حدود یازده هزار پروژه مسکن مهر دارد که احداث 24 پروژه آموزشی آن از دو سال پیش آغاز شده است و به تدریج با تامین اعتبار این مدارس آماده می‌شود.
مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان البرز با اشاره به اینکه تاکنون 6 باب از این مدارس تکمیل شده است، گفت: مسکن مهر ماهدشت نیازمند 22 مدرسه است که تا کنون 6 باب از مدارس مورد نیاز تامین شده است.
وی گفت: این شش مدرسه اگر تکمیل شوند نیاز آموزشی دانش آموزان فعلی ماهدشت را برطرف می‌سازند اما در آینده اگر تمام مالکین واحدهای مسکن مهر ساکن شوند به دلیل اینکه لازم است مدارس با یک شیفت اداره شوند نیاز داریم که 22 مدرسه را آماده کنیم.
بهرامی  با اشاره به اینکه اداره راه و شهرسازی متولی مسکن مهر است، افزود: با توجه به این که اداره راه و شهرسازی متولی ساخت مسکن مهر است و ابتدا باید این اداره اعتبارات را از طریق دولت تأمین کند و به سازمان نوسازی مدارس تحویل دهد.
به گزارش تسنيم مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان البرز در مورد افتتاح یکی از مدارس مسکن مهر ماهدشت بیان کرد: مدرسه فرهنگ بر طبق تعهدات قبلی توسط انبوه‌ساز تا سطح اسکلت تکمیل شده و مابقی آن از اعتبارات یارانه مسکن راه و شهرسازی تکمیل شده است.
بهرامی عنوان کرد: به طور قطع هر پروژه‌ای را که با اعتبار کافی به سازمان نوسازی مدارس البرز تحویل داده شود در اسرع وقت پس از تکمیل آن را تحویل می‌دهیم.
مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان البرز افزود: تجهیزات کلاسی که نیاز اولیه دانش آموزان است مانند میز و نیمکت و غیره در این مدرسه وجود دارد و سایر لوازم مورد نیاز را نیز پس از حاضر شدن دانش آموزان در مدرسه تهیه می‌کنیم.
وی در پاسخ به اینکه میزان اعتبارات هزینه شده برای ساخت این مدرسه چقدر بوده است، گفت: برای ساخت این مدرسه یک و نیم میلیارد تومان اعتبار از یارانه مسکن گرفته‌ایم و حدود 350 میلیون تومان هم توسط انبوه‌سازان تهیه شد که در مجموع یک میلیارد و 850 میلیون تومان هزینه تمام شده برای ساخت این مدرسه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار