معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: تاکنون بالغ بر 300 نفر برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و این کلاس‌ها در نیمه دوم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 04 January 2017

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان از برگزاری دوره آموزشی ویژه تأسیسات گردشگری در همدان خبر داد و گفت: توانمندسازی موسسات گردشگری هدف اصلی آموزش است.

به گزارش فارس؛ علی خاکسار از برگزاری دوره آموزشی ویژه تأسیسات گردشگری در همدان خبر داد و اظهار کرد: توانمندسازی موسسات گردشگری هدف اصلی آموزش است.

وی تصریح کرد: میراث فرهنگی به منظور توانمندسازی موسسات زیر پوشش خود اعم از «هتل‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، خانه مسافرها، راهنمایان گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی» دوره آموزشی برگزار می‌کند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان یادآور شد: تاکنون بالغ بر 300 نفر برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و این کلاس‌ها در نیمه دوم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری، دفاتر و آژانس‌های مسافرتی، تاکسیرانی، عوامل نیروی انتظامی، دهیاران روستاهای هدف گردشگری، خانه مسافرها و سایر بخش‌های مرتبط با گردشگری از جمله بخش‌هایی هستند که می‌توانند در این دوره‌ها حضور یابند.

خاکسار با بیان اینکه این دوره آموزشی ممکن است 7 روز به طول بیانجامد، افزود: پیش‌بینی می‌شود برای هر دوره آموزشی که ویژه مخاطبان خاص هر مجموعه است، 8 ساعت آموزش در نظر گرفته شود تا قبل از نوروز تغییر و تحولی در تأسیسات گردشگری شاهد باشیم.

وی با تأکید بر لزوم به روز شدن اطلاعات تأسیسات گردشگری یادآور شد: برای اینکه اساتید صاحب‌نظری در این دوره‌ها حضور یابند هم از اساتید دانشگاهی استان و هم خارج از استان برای این دوره‌ها دعوت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار