مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ستاد راهبردی طرح تکاپو با هدف اجرایی شدن این برنامه‌ها در استان تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند اقتصاد استان همدان را در گردشگری در یک جایگاه بالایی قرار دهد.
کد خبر: ۳۵۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 04 January 2017
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری موجب رونق و توسعه اشتغال پایدار در این استان می شود.

به گزارش ایرنا؛احمد توصیفیان در نشست هماهنگی طرح تکاپو افزود: استفاده از ظرفیت‌های گردشگری برای توسعه و رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در قالب طرح تکاپو در استان همدان انجام می شود.

وی اضافه کرد: اجرای طرح تکاپو برای رونق کسب و کار و خلق ثروت است که در دستور کار مسئولان امر در این استان قرار گرفته است. 

وی تاکید کرد: طرح تکاپو طرحی که بر اساس آن قرار است که از ظرفیت‌های گردشگری به ویژه چرم و مصنوعات چرمی برای ایجاد شغل و تولید ثروت استفاده شود. 

توصیفیان ادامه داد : طرح منتخب برای طرح تکاپو در استان به تناسب با مطالعاتی که انجام شده و آسیب شناسی که انجام گرفته طرحی گردشگری است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اضافه کرد: ستاد راهبردی طرح تکاپو با هدف اجرایی شدن این برنامه‌ها در استان تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند اقتصاد استان همدان را در گردشگری در یک جایگاه بالایی قرار دهد. 

توصیفیان در ادامه طرح تکاپو، به عنوان محور توسعه استان خواند و هدف از اجرای این طرح را رونق کسب ‌و کار خرد در کنار واحدهای بزرگ در دوران رکود اقتصادی دانست. 

وی اضافه کرد: طرح تکاپو به توسعه و ساماندهی کسب و کارهای خرد و خانگی و اتصال آن به بنگاه های کوچک و متوسط کمک می شود. 

گفتنی است، طرح تکاپو آخرین تجارب به دست آمده درکشورهای مختلف و سازمان های بین المللی را مورد استفاده قرار می دهد و مبتنی بر ویژگیهای بومی منطقه ای برنامه توسعه اشتغال پایدار را پیگیری می نماید.

رسته چرم و مصنوعات چرمی سال گذشته به تصویب کمیته اجرایی(وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی) رسید و اقدامات خوبی از جمله برگزاری دوره های آموزشی و حضور در نمایشگاه ها انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار