یاریار تنها دغدغه موجود را تعیین محل اقامت برای میهمان خارجی شرکت کننده است.
کد خبر: ۳۵۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 03 January 2017
مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران گفت: برای واگذاری میزبانی سومین دوره رقابت های فوتبال هفت نفری هنرمندان جهان درهمدان آماده ایم.

به گزارش ایرنا؛ حسین یاریار در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: سومین دوره این رقابت ها قرار است بهمن ماه امسال به میزبانی کشورمان برگزار شود و به پیشنهاد هنرمندان همدان، آمادگی لازم برای انجام این پیکارها در شهر همدان را داریم.

وی اضافه کرد: 170 هنرمند از 9 کشور اروپایی و آسیایی به همراه تیم ملی هنرمندان کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور خواهند داشت.

یایار بیان کرد: این رقابت ها 24 بهمن ماه در کشورمان میزبانی می شود و تیم های شرکت کننده نیز یکروز قبل از شروع بازی ها به ایران سفر می کنند.
مدیرعامل باشگاه هنرمندان کشور افزود: قرار است همزمان با برگزاری این رقابت ها بیانیه ای تحت عنوان نفی تروریست و مبارزه با مواد مخدر را قرائت کنیم و شعار همیشگی ما نیز هنر، ورزش، انسانیت است.

وی با اشاره به مزیت برگزاری این رقابت ها گفت: این رقابت ها پخش مستقیم از شبکه اینترنتی خواهد داشت و در سطح جهان نیز پخش می شود.

یاریار خاطرنشان کرد: میزبانی همدان فضای بسیار مطلوبی را برای مطرح شدن جهانی این شهر به عنوان اولین پایتخت ایران زمین مهیا ساخته است.

وی یادآور شد: دوره قبل کیش میزبان این رقابت ها بود اما معتقدم این جزیره مصنوعی است در حالیکه همدان مملو از آثار باستانی، نقاط دیدنی و گردشگی مناسب است.

وی افزود: تاکنون 557 بازی خیریه از ابتدای تاسیس باشگاه هنرمندان ایران تاکنون برگزار شده است و از این بین 55 دیدار بین المللی بوده است.

یاریار تنها دغدغه موجود را تعیین محل اقامت برای میهمان خارجی شرکت کننده دانست.

در این جلسه مقرر شد تا نسبت به دعوت از جامعه هتل داران و نحوه خدمات دهی به باشگاه هنرمندان ایران در این رویداد جهانی هماهنگی و تصمیم گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار