شعبانی تعداد تاکسی‌های فرسوده شهری و حومه شهر اسدآباد را ١۴٠ تاکسی برشمرد و گفت: این تعداد تاکسی فرسوده دارای بیش از ١٠سال عمر مفید بوده ونیازمند نوسازی است.
کد خبر: ۳۴۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 24 December 2016
مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری اسدآباد از نوسازی ١٢ درصد تاکسی‌های فرسوده این شهر خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ حمیدرضا شعبانی اظهار کرد: درحال حاضر اسدآباد دارای ٣۴۶ تاکسی شهری و حومه است که درسطح شهر درحال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه ۴٣درصد ناوگان تاکسی‌های اسدآباد فرسوده هستند، افزود: از ابتدای سال تا کنون ١٢ درصد تاکسی‌های فرسوده شهر اسدآباد نوسازی شده‌ است.

شعبانی تعداد تاکسی‌های فرسوده شهری و حومه شهر اسدآباد را ١۴٠ تاکسی برشمرد و گفت: این تعداد تاکسی فرسوده دارای بیش از ١٠سال عمر مفید بوده ونیازمند نوسازی است.

وی با بیان اینکه تاکسی‌های پایان سال ٨۵با توجه به پایان عمر مفید خود باید نوسازی شوند، اظهار کرد: از تعداد ١۴٠ تاکسی فرسوده، تا کنون ۴٠ دستگاه امسال نوسازی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

شعبانی از مشکلات رانندگان تاکسی در راستای نوسازی و تبدیل به احسن کردن تاکسی‌ها را نرخ سود بالای تسهیلات وشرایط خاص ضمانت‌های بانکی در راستای پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بانک‌ها پرداخت تسهیلات را منوط بر دو ضامن کارمند کرده‌اند این امر در راستای کند شدن نوسازی ناوگان تاکسی‌ها ازنقش موثری برخوردار بوده است.

وی با اشاره به اینکه این معضل تنها مختص به رانندگان تاکسی‌های فرسوده اسدآباد نبوده و مشکل کشوری است،خاطرنشان کرد: تا کنون به علت این دومشکل مهم، از سهمیه نوسازی ٩٠هزار تاکسی سطح کشور تنها ٣٠درصد تاکسی‌های فرسوده نوسازی شده و صاحبان تاکسی‌ها موفق به تعویض، جایگزینی و تبدیل به احسن تاکسی‌های خود شده‌اند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار