امام جمعه ملایرگفت: نهم دی روز آزمون است ودراین روز باید کارهای انجام شده برای انقلاب ارائه شود.
کد خبر: ۳۴۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 24 December 2016
امام جمعه ملایرگفت: نهم دی روز آزمون است ودراین روز باید کارهای انجام شده برای انقلاب ارائه شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ حجه الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه عنوان کرد: درروز نهم دی ماه۸۸ با کمک مردم همیشه در صحنه بساط فتنه در کشور جمع شد.

وی گفت: نهم دی روز تجلی وحدت و روز بصیرت جامعه اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: دشمنان در سالر۸۸انتخابات را بهانه قرار داده و یک جنگ نرم را علیه نظام به راه انداختند و تقلب را رمز آشوب منافقان دانسته درحالی که اختلاف رای در آن انتخابات ۱۳میلیون بود.

امام جمعه ملایر گفت: در سال۸۸ اصل نظام و ولایت فقیه هدف قرار داده شده بود و تقلب در انتخابات بهانه ای بیش نبود.

حجه الاسلام برقراری خاطر نشان کرد:پس از بی حرمتی به عاشورای حسینی صبر مردم به پایان رسید و مردم بساط فتنه را در ۹دی جمع کردند. 

وی با اشاره به برگزاری همایش حقوق ملت و حقوق شهروندی بیان کرد:بها دادن به حقوق شهروندی کار قابل تقدیری است و حقوق شهروندی توجه به اشتغال بوده و باید دولت مردان در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: با فرا رسیدن سالروز عملیات کربلای چهار که دراین عملیات بسیاری از رزمندگان به شهات رسیدندو بسیاری به اسارت در آمدند و با دست بسته زنده به خاک سپرده شدند٬در مقابل دشمن تسلیم نشدند و ایستادگی و مقاومت بزرگترین درس شهدای غواص بود.

ایشان با اشاره به سالروز تاسیس حفاظت اطلاعات سپاه بیان کرد:امروز امنیت کشور مدیون جان فشانی های نیروی نظامی کشور بوده و از زمانی که امنیت پروازها به سپاه داده شده است آسمان و زمین ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار