پس از انتشار مطلب"تیر برق‌گرفتگی،حادثه‌ای مدرن در ملایر" در سایت تابناک همدان که به یک تیر برق حادثه‌ساز اشاره می‌کرد؛ امروز شاهد تعویض این تیر برق خطرآفرین بودیم. تیر برقی که اگر عوض نمی‌شد و خدای‌ناکرده تبدیل به حادثه‌ای بد می‌شد دیگر می‌بایست به آن عنوان "تیر برق خبرساز خطرساز "می‌دادیم.
کد خبر: ۳۴۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 24 December 2016
پس از انتشار خبر"(تیر برق‌گرفتگی،حادثه‌ای مدرن در ملایر)" درتابناک همدان شاهد تعویض این تیر برق خطرآفرین در فردای روز انتشارخبربودیم؛ تیر چراغ برقی که اگر تعوض نمی‌شد تبدیل به حادثه‌ای بد  برای اهالی محل خیابان دکتر اقبال می‌شد و باید به آن عنوان "تیر برق خبرساز خطرساز "می گفتیم.

در زمان انتشار این خبر انتظار نبود کمتر از یک هفته این مشکل مرتفع شود اما این مهم به‌درستی روحیه بالا انتقادپذیری مدیریت مجموعه شرکت برق را نشان داد این عمل به‌وضوح نشان داد که اداره برق شهرستان ملایر و تمامی کارمندان آن به فکر سلامت و جان مردم هستند؛ همچنین جا دارد که در اینجا از مدیریت محترم قسمت بهره‌برداری هم تشکر به عمل‌آوریم. زیرا تعویض تیرهای شکسته از وظایف این بخش است.

 همچنین یکی دیگر از وظایف این بخش، همکاری برای روشنایی معابر است. پس به‌قول‌معروف تا تنور داغ است نان را بچسبانید و مشکلات روشنایی معابر شهر را هم برطرف کنید.در آخر هم باید اضافه کنم که، مردم فهیم ملایر ناظر این‌چنین اقداماتی هستند و قطعاً هم قدردان سازمان و اداراتی و ... که خدمت رسان واقعی هستند.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار