مسؤول گروه جهادی شهید حمید هاشمی بیان کرد: گروه‌های جهادی دانشگاه بوعلی در تابستان نیز با انجام کارهای عمرانی، بهداشتی و آموزشی فعال هستند که در صورت امکان در پایان هفته‌ها نیز در طول سال این فعالیت‌ها ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۳۴۵۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 19 December 2016
مسؤول گروه جهادي شهيد حميد هاشمي از جمع‌آوري لباس گرم و وسايل گرمايشي براي كودكان نيازمند و كم برخوردار استان همدان خبر داد وگفت: اين طرح همزمان با سنت ديرينه شب يلدا در استان اجرا مي‌شود.

به گزارش فارس؛ بهزاد عسگری با اشاره به اجرای طرحی با هدف کمک‌رسانی به محرومان، اظهار کرد: این طرح به صورت مشترک از طریق گروه جهادی شهید حمید هاشمی و گروه جهادی شهید وزوایی دانشگاه شریف اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را کمک‌رسانی به محرومان دانست و گفت: تهیه لباس و غذای گرم و اینگونه موارد و توزیع آن در مناطق محروم از جمله اهداف این طرح است که از ابتدای تشکیل بسیج دانشجویی در دانشگاه بوعلی صورت می‌گرفت.

مسؤول گروه جهادی شهید حمید هاشمی بیان کرد: گروه‌های جهادی دانشگاه بوعلی در تابستان نیز با انجام کارهای عمرانی، بهداشتی و آموزشی فعال هستند که در صورت امکان در پایان هفته‌ها نیز در طول سال این فعالیت‌ها ادامه می‌یابد.

وی به فعالیت سه گروه جهادی طی دو هفته در تابستان اشاره کرد و افزود: حدود 200 نفر از دانشجویان داوطلب در دو بخش برادران وخواهران درکارهای عمرانی، ‌آموزشی و بهداشتی این اردوها حضور داشتند.

عسگری با بیان اینکه برای انجام کارها درگروه‌های جهادی در روستاها فراخوان می‌شود، تصریح کرد:در تابستان هشت روستا با انجام کارهای عمرانی توسط گرو‍‌ه‌های جهادی ساماندهی شد که هزینه‌هایی نیز در برداشت که گاه اعضای گروه با مراجعه به خیران این هزینه‌ها را تأمین می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه انتظار حمایت و بها دادن به گروه‌های جهادی را از سوی مسؤولان داریم، یادآور شد: انتظار داریم به این حرکت‌های جهادی بها داده شود وکمک‌های نهادهایی همچون کمیته امداد از طریق این گروه‌ها هزینه شود و در صورت امکان ردیف خاصی به این فعالیت‌ها اختصاص داده شود.

مسؤول گروه جهادی شهید حمید هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با سنت دیرینه شب یلدا، حرکت جهادی به منظور جمع‌آوری لباس گرم و وسایل گرمایشی برای کودکان نیازمند و کم‌برخوردار استان شکل گرفته که خیران می‌توانند برای تحویل اقلام کمکی به دفاتر بسیج دانشجویی دانشکده‌ها مراجعه کرده و یا با شماره 09186254924 تماس بگیرند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار