آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان درباره رفتن و یا ماندنش در جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه استان گفت: تا زمانی که فرمان ولایت به من نرسد، مستحکم در استان خواهم ماند.
کد خبر: ۳۴۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴ 16 December 2016
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان درباره مباحث مطرح شده در حوزه رفتن و یا ماندنش در استان گفت: تا زمانی‌که فرمان ولایت به من نرسد، مستحکم در استان خواهم ماند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از ایسنا، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی درخطبه‌های نماز جمعه شهر همدان، با بیان اینکه باید مطیع ولایت باشیم وگرنه مسلمان بودن ما دروغ است، اظهار کرد: مطیع مقام ولایت هستم و تا زمانی‌که فرمان ولایت به من نرسد، مستحکم در استان خواهم ماند و انجام وظیفه می‌کنم اما وقتی امام خامنه‌ای فرمودند، هر جایی‌که باشد خدمت خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه از سال 42 تا کنون کتک انقلاب را خوردیم، عنوان کرد: امام جمعه بودن پست نیست، خدمت است پس با توجه به اینکه رهبر انقلاب رشید، آگاه و دانا هستند بنابراین بهترین تصمیم را در هر حوزه اتخاذ خواهند کرد.

امیدواریم شاهد تقویت وحدت حوزه و دانشگاه باشیم

طه‌محمدی در ادامه با اشاره به اینکه در ارتباط بین حوزه و دانشگاه وظیفه سنگینی بر عهده داریم، افزود: امیدواریم همواره شاهد تقویت وحدت حوزه و دانشگاه باشیم.

آزادی حلب یک معجزه الهی است

وی آزادی حلب رایک معجزه الهی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه درکشور ماهمه اقلیت‌های دینی در کنار شیعیان به خوبی زندگی می‌کنند اما مسأله این است که اختلاف بین شیعه وسنی درجهان به علت خراب‌کاری‌های آمریکا و صهیونیست‌ها به وجود آمده است.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه وظیفه شناخت بهتر پیامبر خاتم و معرفی آن به جهانیان را بر عهده داریم چرا که بسیاری از دشمنی‌ها به علت نادانی است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم درباره کرامات پیامبر اسلام(ص) سخن به میان آوریم سال‌ها و ساعت‌ها به طول می‌انجامد اما باز هم حق مطلب ادا نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خداوند پیامبر اعظم(ص) را برای ارتقای انسان به عالی‌ترین‌ درجات کمال مبعوث کرد، یادآور شد: اگر انسان مسیر درست را طی کند، خداگونه خواهد شد و رنگ خدا می‌گیرد به طوریکه هیچ مخلوقی این ظرفیت را ندارد و تنها انسان‌ می‌تواند به این درجه از کمال دست یابد.

انسان برای رسیدن به درجات عالی کمال باید بندگی خدا را کند

نماینده ولی‌وفقیه در استان افزود: انسان برای رسیدن به درجات عالی کمال باید بندگی خدا را کند به طوریکه بندگی به اطاعت از خداوند است و اگر انسان به درستی از همه دستورات پیروی کند، به درجه بندگی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه انسان برای رشد و کمال نهایی آفریده شده، ادامه داد: انسان در مقابل قدرت قاهره اطاعت می‌کند و به همین علت پیامبران الهی با معجزه، شکوه و جبرات خاصی مبعوث شدند تا انسان‌ها از آنها اطاعت کنند اما افراد کوردل تسلیم اطاعت و بندگی خداوند و رسول او نشدند.

طه‌محمدی یادآور شد: وجود نازنین پیامبر اسلام(ص) را هیچ ملک مقرب و هیچ پیامبر دیگری نمی‌تواند درک کند بنابراین در درجه اول واجب است هرچه بیشتر و بهتر پیامبر الهی‌مان را بشناسیم و به دنیا بشناسانیم به طوریکه اگر دنیا به خوبی پیامبر را بشناسد، بندگی و اطاعت خواهد کرد و دشمنی‌هایی هم که انجام می‌شود به علت نادانی است.

عقل‌کل بودن یکی از امتیازات پیامبر اکرم(ص)

وی با اشاره به اینکه یکی از امتیازات پیامبر عقل‌کل بودن وجود مبارک ایشان است، ادامه داد: هیچ پیامبری مظهر اسم «الله» نیست و تنها وجود پیامبر خاتم مظهر کلمه «الله» است به طوریکه همه صفات الهی در وجود نازنین ایشان تجلی یافته است.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
ایشان فردی ازاد ومدیر ومدبر است واز ذخایر انقلاب .خداوند ایشان رابرای انقلاب و رهبر معظم ان انشالله حفظ فرماید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار