رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به اینکه باید مراقبت کنیم که بین جهان اسلام تفرقه ایجاد نشود، گفت: از سال 78 رهبر معظم انقلاب چفیه انداختند زیرا برخی آمدند و گفتند امروز انقلاب تمام شده و باید به رفاه مردم پرداخت.
کد خبر: ۳۳۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ 26 November 2016
رئیس مجمع بسیجیان شهرستان همدان از فعالیت بیش از 100 هزار بسیجی در شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش فارس، سعید نظری در سخنان پیش از خطبه‌ نماز جمعه همدان با بیان اینکه بسیج یادگاری زیبا و به یادماندنی از امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: امام راحل هیچ‌گاه اهل مبالغه نبوده و به زیبایی از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل بسیج را مدرسه عشق خواندند که با تسری تفکر بسیجی چشم طمع دشمنان بر کشور بسته خواهد شد، افزود: سخنانی که امام (ره) درباره بسیج فرمودند، امروز در حال تحقق است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به اینکه امام خامنه‌ای انقلاب اسلامی را به پنج مرحله تقسیم کردند، تصریح کرد: مرحله نخست  وقوع انقلاب اسلامی از سال 42 تا سال 57 رخ داد، مرحله دوم ایجاد نظام اسلامی، مرحله سوم دولت اسلامی و مرحله چهارم کشور اسلامی و مرحله نهایی ایجاد تمدن اسلامی است.

وی به نقل از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بیان کرد در مرحله سوم کار سختی در پیش رو داریم، ادامه داد: هنوز مرحله چهارم نیز محقق نشده زیرا هنوز با برخی از فسادها در جامعه رو‌به رو هستیم.

 نظری تأکید کرد: نبود بصیرت سیاسی و آگاهی موجب شهادت حضرت علی (ع) و پایان دادن به حکومت چهار ساله امیرالمومنین (ع) شد.

وی با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای صهیونیستی امروز از قرآن دم می‌زنند که همان بر نیزه کردن قرآن است، خاطرنشان کرد: در عراق نیز دیش‌های ماهواره وجود دارد که نشان می‌دهد فتنه‌گران جهان به دنبال تفرقه‌اندازی بین جهان اسلام هستند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به اینکه باید مراقبت کنیم که بین جهان اسلام تفرقه ایجاد نشود، گفت: از سال 78 رهبر معظم انقلاب چفیه انداختند زیرا برخی آمدند و گفتند امروز انقلاب تمام شده و باید به رفاه مردم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در آن زمان امام خامنه‌ای اعلام کردند که باید همواره انقلابی حرکت کرد، اظهار کرد: همواره باید وصیت‌نامه امام خمینی ‌(ره) را در مقابل دیدگان داشته باشیم که همانا توصیه امام حاضر نیز هست.

نظری با بیان اینکه بسیجیان باید نقش عمارها را در جایگاه خود به خوبی ایفا کنند، افزود: همه ما باید عمارهای رهبر انقلاب باشیم چرا که نیاز واقعی جامعه امروز بصیریت افزایی است.

وی با اشاره به اینکه با روحیه انقلابی در دفاع مقدس پیروز شدیم، تصریح کرد: امروز نیز به دلیل توان بالای ایران به مدد روحیه انقلابی دشمن جرأت ندارد که به کشور نگاه چپ بیاندازد.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به اینکه در راستای بصیرت افزایی 2 هزار و 500 حلقه صالحین در بعد معرفتی، معرفت افزایی و مهارتی در شهرستان همدان ایجاد شده است، ادامه داد: 612 رده بسیج در اقشار مختلف در شهرستان وجود دارد که به فعالیت مشغول هستند.

وی  با بیان اینکه بیش از 100 هزار بسیجی در شهرستان حضور دارند، خاطرنشان کرد:  6 هزار نفر روز اردوی جهادی برگزار و 12 هزار و 500 اردوی فرهنگی  نیز برگزار شده است.

نظری تأکید کرد: به تازگی برنامه برون محلی توسط نخبگان بسیجی صورت می‌گیرد به طوری که پزشکان و مهندسان در مناطق کمتر توسعه یافته حضور یافته و به ارائه خدمات به صورت رایگان می‌پردازند.

وی گفت: در بخش عمرانی نیز بسیج با امکانات محدود سه سالن ورزشی احداث کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار