رئیس هیات کشتی همدان گفت: کشتی گیر همدانی از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان جهت اعزام به رقابت های جهانی به اردوی آماده سازی دعوت شد.
کد خبر: ۳۳۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲ 26 November 2016
رئیس هیات کشتی همدان گفت: کشتی گیر همدانی از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان جهت اعزام به رقابت های جهانی به اردوی آماده سازی دعوت شد.

به گزارش ایرنا؛ جواد نوروزی ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی آزاد روزهای هفتم تا هجدهم آذرماه جاری در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دانیال شریعتی نیا آزادکار 19 ساله همدانی تنها نماینده کشتی استان در اردوی آماده سازی تیم ملی خواهد بود.

وی بیان کرد: رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی روزهای 20 و 21 آذرماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود و شریعتی تنها دعوت شده به تیم ملی در وزن 97 کیلوگرم است.

نوروزی خاطرنشان کرد: شریعتی نیا ماه گذشته در رقابت های کشتی جام بین المللی الروسا کشور روسیه در ترکیب تیم کشورمان به مدال برنز رسیده بود.

وی یادآور شد: شریعتی نیا کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم است و با وجود اینکه تنها 19 سال سن دارد اما به اردوی ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شده است.

وی افزود: کشتی شهرستان همدان مسیر موفقیت خود را در رده های پایه سپری می کند و هم اکنون مهران محسنی، فرامرز بیات و امیر گروسی در فرنگی و محمد رضا شاه محمدی، جمال خدابنده لو، علیرضا کریمی و مرتضی فرزین فر در کشتی آزاد جزو قهرمانان کشوری و آینده ساز کشتی این استان به شمار می روند.

دانیال شریعتی دارنده مدال های رنگارنگ ملی و بین المللی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار