فرستاده ویژه آیت‌الله نوری همدانی به شهرستان رزن گفت: نماز جمعه هفته بعد رزن به امامت حجت‌الاسلام طاهری، خطیب برجسته، توانا و عالم با عمل به احکام اسلامی در رزن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 26 November 2016
فرستاده ویژه آیت‌الله نوری همدانی به شهرستان رزن گفت: نماز جمعه هفته بعد رزن به امامت حجت‌الاسلام طاهری، خطیب برجسته، توانا و عالم با عمل به احکام اسلامی در رزن برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس،در پی استعفای حجت‌الاسلام طاهری امام جمعه شهرستان رزن و مراجعات متعدد مردم برای حضور دوباره وی در نماز جمعه، فرستاده ویژه آیت‌الله نوری همدانی در نماز جمعه این هفته شهر رزن حضور یافت.

فرستاده ویژه آیت‌الله نوری همدانی در سخنان پیش از خطبه‌ نماز جمعه شهرستان رزن اظهار کرد: اسلام و این مکتب با رشادت ائمه (ع)، پیامبران و علما به ما رسیده است.

حجت‌السلام والمسلمین غلام عباس هاشمی، رزن را مهد عارفان و دانشمندان و علما دانست و اظهار کرد: ملاحسین قلی شوندی، ملاعلی معصومی وفسی و فخر تشیع آیت‌الله نوری همدانی مرجع حامی ولایت، رهبری، علمای بزرگی هستند که موجب افتخار شهرستان و استان هستند.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام طاهری امام جمعه کنونی رزن که واعظی شهیر و عالمی به حق، مایه درس‌آموزی در شهرستان است و برکات فراوانی در شهرستان و استان داشته است.

فرستاده ویژه آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: طاهری با وجود مشغله‌های فراوان، درخواست‌های زیادی برای بهره بردن از محضرشان از اقصی نقاط کشور شده است، اما وی سال‌هاست که با حضور در شهرستان رزن زحمات فراوانی را متحمل می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از استعفای حجت‌الاسلام طاهری، آیت‌الله نوری همدانی خطاب به وی بیان کرد، سرباز امام زمان (عج) خستگی ندارد و توصیه بر ادامه امامت نماز جمعه در رزن کرد، افزود: پس از این توصیه حجت‌الاسلام طاهری برای ادامه خدمت در شهرستان رزن راضی شد.

هاشمی ادامه داد: پس از مراجعت حجت‌الاسلام طاهری به شهرستان، متوجه شد ستاد استان پس از اصرار بر وی برای ماندن ونپذیرفتن از سوی وی، با دو نفر از افراد برای امامت رزن رایزنی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بر این اساس حجت‌الاسلام طاهری پس از اطلاع از این موضوع در هفته قبل از رزن خداحافظی کرد.

فرستاده ویژه آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: پس از این خداحافظی، سیل طومارها و درخواست‌های متعدد از جانب مردم و نخبگان برای ماندن حجت‌الاسلام طاهری به دفتر آیت‌الله نوری آمد.

وی اضافه کرد: بنابراین آیت‌الله نوری همدانی به بنده گفتند با توجه به این تعداد درخواست و طومار و به ویژه درخواست نخبگان شهرستان تکلیف می‌دانم در این موضوع ورود کنم.

هاشمی خاطرنشان کرد: سپس آیت‌الله نوری همدانی در تماس‌های تلفنی و حضوری با آقایان طباطبایی قائم مقام ستاد نماز کشور، تقوی رئیس شورای سیاستگذاری و حجت‌الاسلام طاهری درخواست کرد تا هر مانعی در مسیر ماندن حجت‌الاسلام طاهری در کسوت امام جمعه رزن وجود دارد، برطرف شود.

وی اظهار کرد: انشاءالله نماز جمعه هفته بعد رزن به امامت حجت‌الاسلام طاهری، خطیب برجسته، توانا و عالم با عمل به احکام اسلامی در همین مکان برگزار خواهد شد.

فرستاده ویژه آیت‌الله نوری همدانی در پایان با بیان اینکه بزرگترین درس عاشورا پیروی از امام حق است، گفت: اکنون همه عالم شکوه و عظمت امام حسین (ع) و یارانش را می‌بیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار