حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله توسط آمریکا علیه ایران بیان کرد: تمدید این تحریم ها دشمنی دیگری از آمریکا به نظام جمهوری اسلامی بوده که نشان دهنده دسیسه و نیرنگ آمریکا برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۳۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۹ 26 November 2016
حجت الاسلام و المسلمین  احد آزادی خواه درخطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع  با تبریک فرا رسیدن روز بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج و تفکر بسیجی باعث جهانی شدن انقلاب ما شده است.

به گزارش تابناک همدان؛ وی شجره طیبه بسیج را معیار و شاخصی برای معرفی انقلاب ایران به جهان دانست و بیان کرد: ترویج تفکر بسیجی جهان را از ظلم  نیرنگ و خدعه صهیونیسم ها محافظت کرده و آنان را نجات می دهد.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به مهمترین ویژگی های بسیج بیان کرد: ولایتمداری، ایثار و از خودگذشتگی مهمترین ویژگی های بسیج بوده که موجب رشد هر چه بیشتر انقلاب و محافظت آن در برابر دشمنان شده است.

وی روحیه مردم و تفکر بسیجی را نجات بخش کشور در دوران مختلف عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی با روحیه بسیجی مردم در برابر تمامی خطرات مصون مانده و در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس روحیه بسیجی سبب حفظ ایران اسلامی شده است.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با بسیجیان بیان کرد: همانگونه که رهبری هشدار داده شبکه نفوذ به دنبال ضعیف جلوه دادن بسیج بوده و باید در مقابل آن ایستاد چرا که هر گونه افرا و تهمت به بسیج ناروا است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس باید برای خدمت به مردم با همکاری دولت از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده و در مقابل هرگونه تخلف ایستادگی کرده و با تذکر و رأی خود بر امور کشور نظارت داشته باشد.

وی اقتدار و تعیین کننده بودن مسیر کشور را از ویژگی های مهم مجلس برشمرد و عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید با همکاری با دولت به کارهای کشور رسیدگی کنند.

امام جمعه وقت ملایر با اشار به رحلت آیت الله العظمی موسوی اردبیلی بیان کرد: این روحانی مبارز از یاران همیشگی رهبر کبیر انقلاب ومقام معظم رهبری بوده که  همواره خود را یک بسیجی انقلابی می دانست.

وی اظهار داشت: ترویج روحیه بسیجی سبب حفظ و حراست از انقلاب شده و همه اقشار جامعه باید این روحیه را حفظ کنند.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله توسط آمریکا علیه ایران بیان کرد: تمدید این تحریم ها دشمنی دیگری از آمریکا به نظام جمهوری اسلامی بوده که نشان دهنده دسیسه و نیرنگ آمریکا برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: ما هیچگاه مخالف روابط سیاسی با دیگر کشورها نبوده اما با دروغ و نیرنگ مخالف هستیم و این اقدام آمریکا نیرنگی جدید است.

وی با اشاره به اختلاس هشت هزار میلیاردی از صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: هرگونه اختلاس خیانت به خون شهدا بوده و نمایندگان بايد با تخلف ها برخورد کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار