رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد خودروی سواری زائران کربلا با ترانس برق در حاشیه جاده محور کبودراهنگ، این خودرو آتش گرفت.
کد خبر: ۳۳۲۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 27 November 2016
 رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد خودروی سواری زائران کربلا با ترانس برق در حاشیه جاده محور کبودراهنگ، این خودرو آتش گرفت.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ رضا عزیزی افزود: یک دستگاه خودروی پژو پارس با سه سرنشین ساکن تبریز شامگاه یکشنبه در جاده کبودراهنگ - زنجان در حال تردد بودند که به علت خواب آلودگی راننده، خودرو از مسیر اصلی خارج و به تراس برق برخورد می کند.

وی اضافه کرد: شدت سانحه منجر به ایجاد جرقه و بروز آتش شده به گونه ای که به علت ذوب شدن پلاک خودرو عوامل پلیس در تشخیص هویت آن با مشکل مواجه شدند.

وی بیان کرد: برخورد این خودرو با ترانس واقع در یکی از روستاهای حاشیه جاده اصلی، منجر به قطع برق روستای 'طاسران' از توابع کبودراهنگ شد.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: حضور به هنگام اهالی روستا و خارج کردن سه سرنشین این وسیله نقلیه موجب شد که به آنها آسیبی وارد نشود.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: 100 درصد سوانح فوتی و جرحی ایام اربعین امسال ناشی از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی است.

وی اضافه کرد: رانندگانی که مرزمهران ترددخود را آغاز می کنندبا رسیدن به حوزه استحفاظی استان همدان خسته و خواب آلود بوده و در جاده های این استان دچار سانحه می شوند.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از بروز سوانح جاده ای باید رانندگان پس از هر 2 ساعت رانندگی به مدت یک ربع استراحت کنند.

سوانح جاده ای در اربعین حسینی سال گذشته نسبت به سال ماقبل از آن بیش از 55 درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار