رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه میزان تردد خودروها در آزادراه همدان-ساوه و کرمانشاه- همدان ۳ برابر افزایش یافته است گفت: در حال حاضر ترافیک سنگینی بر محورهای استان همدان حاکم است.
کد خبر: ۳۳۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶ 22 November 2016
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه میزان تردد خودروها در آزادراه همدان-ساوه و کرمانشاه- همدان ۳ برابر افزایش یافته است گفت: درحال حاضر ترافیک سنگینی بر محورهای استان همدان حاکم است.

به گزارش تسنیم؛ سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: به دلیل هم‌زمانی برگشت زائران اربعین حسینی به کشور میزان تردد خودروها در آزادراه همدان-ساوه و آزادراه کرمانشاه- همدان سه برابر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ترافیک در جاده‌‌های استان همدان سنگین است افزود: میزان تردد در روزهای عادی در آزاد راه همدان- کرمانشاه روزانه به طور میانگین 13 هزار و 500 خودرو بود که به دلیل سفر زائران اربعین به 40 هزار خودرو در روز رسیده است.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: همچنین میزان تردد در آزادراه ساوه- همدان در روزهای عادی به طور میانگین 11 هزار و 700 هزار خودرو بود که اکنون به 41 هزار و 500 تردد رسیده است.

وی گفت: متأسفانه بیشترین تصادفات در محورهای استان همدان به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی زائران حسینی بوده است و همچنین نبستن کمربند ایمنی و واژگونی خودرو خساراتی جانی و مالی بسیاری را برای زائران به همراه داشته است.

عزیزی عنوان کرد: در ایام منتهی به اربعین حسینی 8 فقره تصادف در محورهای استان همدان رخ داده است که در این راستا 16 نفر جان خود را از دست دادند و 68 نفر زخمی نیز راهی بیمارستان شدند.

وی افزود: در ساعاتی پیش در 60 کیلومتری آزادراه همدان- ساوه بر اثر تصادف خودروی حامل زائران کربلای معلی پسر 6 ساله‌ای جان خود را از دست دارد و پدر و مادر این کودک نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان از رانندگان تقاضا کرد که در صورت احساس خواب‌آلودگی در موکب‌های پیش‌بینی شده در مسیر تردد زائران توقف کنند و سبب بروز حوادث دلخراش رانندگی نشوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار