مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از وجود در استان همدان خبر داد و افزود: همدان به عنوان یکی از ۵استان پایلوت در مبارزه با مواد مخدر شناخته شده است.
کد خبر: ۳۳۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۰ 21 November 2016
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با تاکید بر مشارکت عمومی برای مبارزه با مقوله اعتیاد به مواد مخدر، گفت: ۴۲ کمپ نگهداری از معتادان در همدان فعال است.

به گزارش مهر؛ مهرداد نادری‌فر از فعالیت ۶۳سازمان مردم‌نهاد در رابطه با مبارزه با مواد مخدر در استان همدان خبر داد و اظهار کرد: ۲۰ موسسه فرهنگی و ۴۲کمپ نگهداری معتادان درهمدان فعال است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از وجود ۱۲مرکز اشتغالزایی برای بهبودیافتگان مواد مخدر در استان همدان خبر داد و افزود: همدان به عنوان یکی از ۵استان پایلوت در مبارزه با مواد مخدر شناخته شده است.

نادری‌فر با اشاره به راه‌اندازی سامانه کشوری مدیریت خدمات درمان و کاهش آسیب در نظام ورصد وضعیت اعتیاد، افزود: اعتیاد به عنوان آسیب اجتماعی عامل بسیاری ازمسایل ناخوشایند از جمله طلاق است که باید کنترل شود.

وی بابیان اینکه در زمینه مقابله با مواد مخدر مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: باید موضوع پیشگیری مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان بر همکاری رسانه ها برای آگاهی بخشیدن به خانواده ها تاکید کرد و گفت: مشارکت عمومی ضمن حل بهتر مشکلات، بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار