مسؤول هیأت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد با اشاره به بازگشت زائران حسینی از کربلای معلی گفت: روزانه درهر وعده 2هزار غذا پخت وبرای توزیع به موکب سردار شهید قهاری در گردنه اسدآباد فرستاده می‌شود.
کد خبر: ۳۳۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۱ 21 November 2016
مسؤول هیأت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد گفت: در موکب سردار شهید قهاری برای 20 هزار زائر غذا تهیه شده است که البته در صورت افزایش زائران آمادگی این وجود دارد که غذای گرم بیشتری آماده شود.

به گزارش فارس؛ سلطان هادی در اسدآباد، با اشاره به ساخت آشپزخانه مجهز در مسجد صاحب‌الزمان(عج)این شهر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و عبور زائران کربلا از این مسیر، از هفته گذشته اقدام به تهیه غذای گرم کرده‌اند.

مسؤول هیأت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد با اشاره به بازگشت زائران حسینی از کربلای معلی گفت: روزانه درهر وعده 2هزار غذا پخت وبرای توزیع به موکب سردار شهید قهاری در گردنه اسدآباد فرستاده می‌شود.

وی تصریح کرد: غذای کارکنان 2 موکب دیگری که در روستای جنت‌آباد و خروجی شهر در میدان آزادگان است هم ازهمین آشپزخانه پخت و منتقل می‌شود که روزانه دو وعده غذایی به تعداد 120 غذا است.

هادی خاطرنشان کرد: برای توزیع صبحانه در بین زائران نیز 40هزار بسته‌بندی مواد غذایی صبحانه انجام شده است.

وی بابیان اینکه چهار روز پس از اربعین نیز این آشپزخانه فعال است، افزود: با توجه به بازگشت روزانه زائران از کربلای معلا، پخت غذابه حدود دو تاسه هزار غذا افزایش خواهد یافت.

مسؤول هیأت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد یادآور شد: با توجه به برودت هوا بنا داریم دیگ غذا را به موکب انتقال دهیم که غذای گرم در اختیار زائران قرار داده شود.

وی با بیان اینکه برای 20 هزار زائر غذا تهیه شده است، افزود: البته در صورت افزایش زائران آمادگی این وجود دارد که غذای گرم بیشتری آماده شود.

هادی با اشاره به اینکه گردنه اسدآباد یکی از گردنه‌های مهم در سطح کشور بوده و از دلایل مهم آن استقرار در مسیر کربلاست، گفت: با بازدید مسؤولان سطح استان از این موکب می‌توان گفت که یکی از بهترین موکب‌ها در خدمات‌دهی به زائران است.

وی با اشاره به اسکان موقت زائران در مسجد بالای گردنه گفت: در این زمینه 100 تخته پتوی نو خریداری شده تا در مواقع ضروری در اختیار زائران قرار گیرد.

مسؤول هیأت امنای مسجد صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد خدمت به زائر امام حسین(ع) را نوعی زیارت حرم خواند و افزود: در موکب گردنه اسدآباد 30نفر طبق نوبت‌بندی، خدمات‌رسانی به زائران را دارند.

وی یادآور شد: هزینه موکب و توزیع غذا بین زائران حسینی از موقوفه مرحوم بکائی است که ایشان در وصیت‌نامه خود به هزینه کردن در راه امام حسین(ع) اشاره کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار