قراباغی تخفیفات اعمال شده را شامل عوارض پروانه ساختمانی عموم شهروندان و عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات برشمرد و تصریح کرد: تخفیف 15 درصدی به عوارض جرائم ماده صد (اضافه بنا) پس از پرداخت کامل جریمه نیز اعمال می‌شود.
کد خبر: ۳۳۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 17 November 2016
عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه سخت‌گیری بیش از حد در تفکیک اراضی تیپ سه زرهی درست نیست گفت: سرانه‌های خدمات شهری درشهرک‌های اقماری همدان دیده نشده است.

به گزارش تسنیم،حسین قراباغی درکمیسیون فنی، عمرانی، معماری وشهرسازی شورای شهر همدان اظهار داشت: شهرک‌هایی درشهر همدان ایجاد شده که بخش قابل توجهی از جمعیت نیز در این مناطق زندگی می‌کنند ولی متاسفانه حداقل سرانه‌های خدمات شهری همچون فضای سبز، پارک و فضای ورزشی در آنها دیده نشده است.

وی با اشاره به اینکه سخت‌گیری بیش از حد در تفکیک اراضی تیپ سه زرهی درست نیست افزود:سرانه‌ها دربخش‌های مختلف شهرهمدان دیده نشده چراباید تمام این مسائل در اراضی تفکیکی تیپ سه زرهی پادگان قهرمان دیده شود.

عضو شورای شهرهمدان با بیان اینکه این اراضی برای افرادی تفکیک می‌شود که درحال حفاظت ازمرزهای جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: برای انجام این قراردادو ساماندهی وضعیت این اراضی در ورودی شهر همدان باید تعامل و همکاری افزایش یابد.

وی بیان کرد: در راستای تشویق و ترغیب شهروندان در اخذ پروانه و پرداخت عوارض مطرح با تخفیفات 15درصدی از ابتدای مهرماه تا پایان سال جاری در صورت پرداخت نقدی و یکجا موافقت شد.

قراباغی تخفیفات اعمال شده را شامل عوارض پروانه ساختمانی عموم شهروندان و عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات برشمرد و تصریح کرد: تخفیف 15 درصدی به عوارض جرائم ماده صد (اضافه بنا) پس از پرداخت کامل جریمه نیز اعمال می‌شود.

عضو شورای شهر همدان به کمبود منابع مالی وشرایط اقتصادی کشور اشاره کرد وگفت: حوزه مدیریت شهری باتوجه به محدودیت منابع مالی که دارد باید قبل از اجرای طرح و پروژه‌ای از ایده و نظر کارشناسان، اساتید ومتخصصان بهره گیرد تا دیگر شاهد آزمون و خطا در اجرای پروژه‌ها نباشیم.

فرمانده لشگر 16نیروی زمینی قزوین نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اراضی تیپ سه زرهی پادگان قهرمان 25هکتار بوده که قرار است تغییر کاربری داده شود، افزود: طراحی انجام شده مورد تایید شهرداری همدان و امور مهندسی نیروی زمینی قرار گرفت.

امیرسرتیپ دوم حمزه بیدادی با بیان اینکه بنای پادگان شهید قهرمان از سال 1341 گذاشته شده و بسیار درمحرومیت قرار داشت گفت: کسی که حافظ امنیت ملت ومملکتی است باید خیالی آسوده در زمینه معیشت و سرپناه خانواده خود داشته باشد.

وی عنوان کرد: تلاش براین است تا هزینه‌های ساخت مسکن دراین اراضی را برای اعضای تعاونی مسکن تیپ سه زرهی پادگان شهید قهرمان کاهش دهیم تا آنها نیز صاحب خانه شوند.

بیدادی با بیان اینکه انتظار می‌شود شهرداری وشورای شهر همدان نسبت به عقد قرارداد و انجام این تفکیک تعامل وهمکاری لازم را داشته باشند، بیان کرد: با تفکیک این اراضی بخشی از شهر آباد شده و مزایای فراوانی برای شهر همدان نیز در پی دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار