نادری‌فر از ثبت نام 30 هزار همدانی در سایت سماح و دریافت ویزا توسط 20 هزار نفر در همدان خبر داد و گفت: فعلا آمار دقیقی از تعداد زائرانی که برای سفر به کربلا از استان تردد کرده‌اند نداریم.
کد خبر: ۳۳۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 17 November 2016
مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری همدان از ثبت نام ۳۰ هزار همدانی در سایت سماح و دریافت ویزا توسط ۲۰ هزار نفر در همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم؛ مهرداد نادری‌فراظهار داشت: مرز مهران تا اطلاع ثانوی به روز زائران حرم حسینی بسته شده و بنابر درخواست وزارت کشور این موضوع  از سوی ما به عموم مردم اطلاع‌رسانی شده است.

وی درباره دلیل بسته شدن مرز مهران ابراز کرد: این کار از سوی دولت عراق انجام گرفته ‌و  مسئولان عراقی دلیل آن را عدم توانایی و نبود زیر‌ساخت‌های مناسب در این کشور اعلام کرده‌اند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه هموطنان برای حضور در مراسم اربعین از مرز چزابه و یا شلمچه استفاده کنند، عنوان کرد: مسئولان کشور در حال رایزنی با مقامات عراقی برای باز شدن مرز مهران هستند.

وی درباره زمان  باز شدن مجدد مرز مهران و وضعیت زائران پشت مرز مانده تصریح کرد: در حال پیگیری وضعیت زائرین هستیم ولی از آنجا که باز شدن مرز به تصمیم مسئولان عراقی بستگی دارد تا اطلاع ثانوی باقی مردم  فعلا از سفر به مرز مهران خودداری کنند.

نادری‌فر از ثبت نام 30 هزار همدانی در سایت سماح و دریافت ویزا توسط 20 هزار نفر در همدان خبر داد و گفت: فعلا آمار دقیقی از تعداد زائرانی  که برای سفر به کربلا از استان تردد کرده‌اند نداریم.

وی با بیان اینکه استان در آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران حرم حسینی به سر می‌برد ابراز کرد:  با توجه به اینکه در روزهای آینده با کاهش 8 الی 16 درجه‌ای هوا در استان رو به رو هستیم، در حال سرکشی به ایستگاه‌های مردمی خدمتگزاران اربعین در بوده و هماهنگی‌های لازم را با فرمانداران و مسئولان استان انجام داده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار