پیرتاج با بیان اینکه در اربعین حسینی در روز یکشنبه هوا به شدت سرد خواهد شد به زائران توصیه کرد: در هنگام بازگشت از کشور عراق از لباس گرم مناسب استفاده کنند.
کد خبر: ۳۳۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 17 November 2016
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از روز شنبه هفته آینده به تدریج و با شیبی تند دمای هوای نقاط مختلف این استان بین 8 تا 16 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گزارش ایرنا؛ نادر افزود: این تداوم سرما تا اواخر هفته آینده در نقاط مختلف استان همدان وجود دارد و در طول هفته نیز احتمال ریزش برف پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد که از روز گذشته د برخی از نقاط استان همدان آغاز شده به 60 کیلومتر درساعت رسیده است اضافه کرد: این وزش باد در برخی از ساعت ها ادامه دارد.

وی افزود: آسمان استان همدان تا 24 ساعت آینده نیمه ابری، گاهی ابری و سرعت وزش باد پیش بینی شده و این وضعیت تا روز شنبه ادامه دارد.
به گفته وی در حال حاضر دمای فعلی شهر همدان 15درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

پیرتاج با بیان اینکه در اربعین حسینی در روز یکشنبه هوا به شدت سرد خواهد شد به زائران توصیه کرد: در هنگام بازگشت از کشور عراق از لباس گرم مناسب استفاده کنند.

وی ادامه داد: در هنگام برگشت زائران اربعین حسینی در مناطق از داخل کشور عراق دما بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و احتمال رگبار و رعد و برق وجود دارد.

پیرتاج افزود: بر اساس اطلاعیه شماره 13 هواشناسی استان همدان با توجه به کاهش شدید دما مردم و نهادهای مختلف به هشدارهای این اداره کل توجه کنند.

وی اظهار کرد: آماده سازی وسایل کشاورزی در رابطه با سرما زدگی و یخ زدگی و محافظت از احشام یکی از توصیه های این اداره کل است.

پیرتاج گفت: در این اطلاعیه از هم استانی ها خواسته شده به علت بارش برف در طول هفته آینده از پوشش مناسب به ویژه برای کودکان و سالمندان استفاده کنند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار