این سومین سانحه تصادف جاده ای است که در دو روز گذشته در جاده آورزمان به نهاوند اتفاق افتاد که در اثر آنها سه تن کشته شدند که دو نفر آنها از اتباع افغان ساکن قم بودند.
کد خبر: ۳۳۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 17 November 2016
 مسئول فوریت های پزشکی نهاوند گفت: در اثر برخورد دو دستگاه سواری پژو پارس و 405 با یکدیگر در ورودی نهاوند از طرف جاده آورزمان 6 تن از سرنشینان هر دو خودرو مجروح شدند.

به گزارش ایرنا؛ احمدوند افزود: ظهر چهارشنبه برخورد یک دستگاه پژو پرشیا که از سمت آورزمان به سمت نهاوند در حال حرکت بود به علت انحراف به چپ با یک دستگاه پژو 405 که در مسیر مخالف تردد می کرد موجب مجروح شدن 6 تن از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی افزود: در این سانحه که موجب مجروح شدن زائران اربعین حسینی شد مجروحان پس از وقوع حادثه به بیمارستان آیت اله علیمرادیان نهاوند منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: دو روز پیش نیز در همین نقطه دو سواری دیگر که یکی از آنها برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین عازم شهر مهران بود تصادف کردند که بر اثر آن یک تن از سرنشینان سواری پژو پارس که اهل قم بود کشته و هفت تن دیگر به شدت مجروح شدند.

این سومین سانحه تصادف جاده ای است که در دو روز گذشته در جاده آورزمان به نهاوند اتفاق افتاد که در اثر آنها سه تن کشته شدند که دو نفر آنها از اتباع افغان ساکن قم بودند.

جاده آورزمان به نهاوند به علت دو طرفه بودن از حجم بالای ترافیک به ویژه در ایام منتهی به اربعین حسینی با سوانح جاده ای روبرو است.

از سه سانحه تصادف 2 مورد در ورودی شهر نهاوند اتفاق افتاده که علت آن باریک شدن جاده و منتهی شدن آن با پیچ تندی است که اغلب مسافران نا آشنا با جاده را دچار مشکل می کند.

شهرستان نهاوند به علت قرار گرفتن در مسیر غرب به مرکز کشور با حجم بالای تردد مواجه است که در ایام اربعین حسینی به علت عزیمت مسافران به کربلا بار ترافیک شدت بیشتری پیدا می کند.

در حال حاضر 490 کیلومتر راه آسفالته در نهاوند وجود دارد که 70 کیلومتر آن جز راههای اصلی است.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب شهر همدان و 420 کیلومتری تهران قرار گرفته است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار