عبدکوند با اشاره به اینکه در جمع‌آوری پسماند شهری اسدآباد مشکلی وجود ندارد، گفت: روزانه در اسدآباد بیش از 50 تن زباله جمع‌آوری می‌شود که در قالب ایستگاهی دپو شده و به محل دفن زباله حمل می‌شود.
کد خبر: ۳۲۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 16 November 2016
شهردار اسدآباد گفت: مطالبات شهرداری از ادارات و نهادهای دولتی در زمینه عوارض شهرداری، بالغ بر 5 میلیارد تومان است.

به گزارش فارس؛ حمزه عبدکوند، با اشاره به جمعیت شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: 60 هزار نفر از جمعیت این شهرستان در شهر اسدآباد ساکن هستند که بعد از همدان، پرتراکم‌ترین شهر استان همدان به شمار می‌رود.

وی یادآور شد:در بین 29 شهر استان همدان، اسدآبادبه لحاظ موقعیت مکانی، پس از همدان، ملایر و نهاوند چهارمین نقطه جمعیت شهری محسوب می‌شود.

شهردار اسدآباد با اشاره به شاخصه‌های مهم شهر اسدآبادنسبت به دیگر شهرهای همدان گفت: وجود سیدجمال‌الدین اسدآبادی به عنوان شخصیت برجسته جهانی، گردنه زیبا و مسیر بزرگراه کربلا از جمله شاخصه‌های این شهر است که آن را در سطح کشور مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه طبق برنامه پنجم توسعه اسدآباد در این بخش از برنامه جلوتر است، افزود: سرانه فضای سبز در برنامه پنجم توسعه 7.2 مترمربع است که تا پایان امسال این فضا به دو برابر ارتقاء می‌یابد.

عبدکوند با اشاره به اینکه در جمع‌آوری پسماند شهری اسدآباد مشکلی وجود ندارد، گفت: روزانه در اسدآباد بیش از 50 تن زباله جمع‌آوری می‌شود که در قالب ایستگاهی دپو شده و به محل دفن زباله حمل می‌شود.

وی با بیان اینکه 150 هکتار بافت فرسوده در شهر اسدآباد شناسایی شده است، گفت: آمادگی لازم وجود دارد که با کمک بانک مسکن و پرداخت تسهیلات، رونقی به بافت‌های فرسوده دهیم و در این زمینه تخفیفاتی هم در عوارض‌های شهرداری در نظر گرفته خواهد شد.

شهردار اسدآباد خاطرنشان کرد: درخصوص ایجاد بازارچه‌های محلی، پارکینگ عمومی و نیازمندی‌های دیگر شهر نیز آمادگی برای صدور رایگان پروانه کسب وجود دارد.

وی با اشاره به مطالبات شهرداری از ادارات و نهادهای دولتی گفت: ادارات بالغ بر4 تا5 میلیارد تومان بابت عوارضات به شهرداری بدهی دارند.

عبدکوند با بیان اینکه 80 درصد ساختمان‌های اداری فاقد پروانه مالکیت هستند، افزود: ادارات باید با تعامل و همکاری نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار