دوچرخه سواران همدانی با کسب چهار مدال رنگارنگ در رقابت های دوچرخه سواری لیگ دسته یک پیست کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۳۲۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵ 16 November 2016
دوچرخه سواران همدانی با کسب چهار مدال رنگارنگ در رقابت های دوچرخه سواری لیگ دسته یک پیست کشور خوش درخشیدند.

به گزارش ایرنا؛ رئیس هیات دوچرخه سواری همدان در این باره گفت: دومین و آخرین مرحله لیگ دسته یک پیست با حضور 32 ورزشکار در قالب 7 تیم در 6 رشته امروز به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران پایان یافت.

علی ثقفی روز افزود: در این مرحله از رقابت ها و در ماده دور امتیازی صابر میرزایی از همدان به مدال طلا دست یافت و علی قیاسی دیگر دوچرخه سوار تیم هیات همدان نشان برنز کسب کرد.

وی اضافه کرد: در ماده اومنیوم نیز علی قیاسی توانستند مدال برنز دیگر برای تیم هیات دوچرخه سواری همدان کسب کند و در رشته اسکرچ نیز صابر میرزایی به نشان برنز رسید.

ثقفی خاطرنشان کرد: تیم هیات دوچرخه سواری همدان متشکل از صابر میرزایی ، حمیدرضا کرمی ، علی قیاسی و کسری قیاسی در این رقابت ها حضور یافت ضمن اینکه پویا میهمی سرپرست این تیم بود.

وی یادآور شد: تمامی هزینه های حضور در این رقابت ها توسط هیات دوچرخه سواری تامین و پرداخت شده است در حالیکه براساس ضوابط هیات ها مجاز به تیمداری در بخش حرفه ای ورزش نیستند.

به گزارش ایرنا وی افزود: تاکنون حمایت های خوبی از دوچرخه سواران انجام شده و برنامه ریزی مجموعه هیات باعث کسب مدال های رنگارنگ در سال جاری شده است.

وی با قدردانی از هیات های شهرستانی، مربیان و دوچرخه سواران استان همدان گفت: تعامل، همدلی و اتحاد خانواده دوچرخه سواری منجر به موفقیت های روزافزون خواهد شد.
همدان دارای 200 دوچرخه سوار حرفه ای در رشته های مختلف مسابقه ای است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار