فرماندار اسدآباد از تهیه یک هزار و 200 تخته پتو برای اسکان اضطراری زائران اشاره کرد و افزود: این تعداد بین هشت مسجد و سه موکب و پایگاه امداد و نجات گردنه توزیع شده است.
کد خبر: ۳۲۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱ 16 November 2016
فرماندار اسدآباد گفت: با آغاز سفر زائران به کربلای معلی 18 هزار نفر در موکب های برپا شده در این شهرستان پذیرایی و اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا؛ حسین افشاری در ستاد اربعین افزود: زائران از 2 تا 24 ساعت در موکب شهید قهاری واقع در گردنه اسدآباد و موکب شهید کوروند واقع در جنت آباد توقف داشته و با غذای گرم پذیرایی شده اند. 

وی اظهار کرد: شهرستان اسدآباد برای پذیرایی از زائران در آمادگی کامل به سر می برد و تاکنون 40 هزار بسته تنقلات، 40 هزار وعده غذایی، 100 هزار بسته چای در موکب شهید قهاری با کمک اوقاف و امور خیریه شهرستان تهیه و تدارک دیده شده است. 

فرماندار اسدآباد از تهیه یک هزار و 200 تخته پتو برای اسکان اضطراری زائران اشاره کرد و افزود: این تعداد بین هشت مسجد و سه موکب و پایگاه امداد و نجات گردنه توزیع شده است. 

افشاری با بیان اینکه در برگشت زائران احتمال بارش و کولاک در گردنه اسدآباد وجود دارد گفت: پیش بینی های لازم از قبیل جیره خشک، پتو، وسایل گرمایشی انجام شده است. 

فرماندار اسدآباد با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از رستورانهای بین راهی و داخل شهر گفت: تذکرهای لازم مبنی بر پخت بهداشتی غذا به این اماکن از طریق شبکه بهداشت و درمان داده شده است. 

وی با تأکید بر آماده باش بیمارستانهای امیرالمومنین و قائم (عج) و فوریتهای پزشکی برای خدمات رسانی به زائران تصریح کرد: داروهای اورژانسی نیزبرای درمان سرپایی زائران تهیه و در اختیار موکب ها قرار گرفته است. 

افشاری گفت: چهار نانوایی نیز برای تأمین نان مورد نیاز زائران به صورت شبانه روزی مشغول پخت هستند. 

سه موکب از بیستم آبان تا ششم آذر در اسدآباد برپاست و از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کنند. 

شهرستان اسدآباد با 110 هزار جمعیت در مسیر بزرگراه کربلا واقع شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار