سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تیم کبدی شهرداری شیرین سو کبودرآهنگ به نمایندگی از استان همدان برای حضور در مسابقات نیمه‌نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راهی اصفهان شد.
کد خبر: ۳۲۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶ 16 November 2016
سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تیم کبدی شهرداری شیرین سو کبودرآهنگ به نمایندگی از استان همدان برای حضور در مسابقات نیمه‌نهایی لیگ برتر باشگاه‌های کشور راهی اصفهان شد.

به گزارش مهر؛ حمدالله چاروسایی با اشاره به اعزام تیم کبدی شهرداری شیرین سوبه مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تیم کبدی شهرداری شیرین سو کبودرآهنگ به نمایندگی ازاستان همدان برای حضور درمرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از فردا، عازم شهر دولت‌آباد اصفهان شد.

وی افزود: تیم کبدی شهرداری شیرین سو تا ۲۸ آبان ماه با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اسامی این تیم گفت: سعید غفاری، امین همتی، حمید میرزایی نادر، اسماعیل میرزایی نادر، رسول زارعی، سالار مهاجرانی، امین نجاری، سجاد مهاجرانی، پوریا سالم، محمدرضا کریمی، امین اسماعیلی، محمدرضا کریمی خو، سید احمد جعفری و جعفر فرهادی نفرات این تیم هستند.

چاروسایی عنوان کرد:تیم کبدی شهرداری شیرین سو به مربیگری وسرپرستی وحید خراقانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

تیم بانوان کبودرآهنگ در مسابقات هنرهای فردی قهرمانی کشور شد

وی با اشاره به قهرمانی تیم بانوان کبودرآهنگ در مسابقات هنرهای فردی قهرمانی کشور بیان کرد: تیم هنرهای فردی شهرستان کبودرآهنگ که به نمایندگی از استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور بانوان (سوپر کنتاکت بین‌المللی) شرکت کرده بود توانست درمجموع تیمی، قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۰۰ رزمی‌کار خانم از ۱۲استان کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد که درنهایت تیم کبودرآهنگ از استان همدان با ۱۷ رزمی‌کار موفق به کسب مقام قهرمانی شد وتیم‌های گلستان و مازندران به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

چاروسایی با اشاره به نتایج انفرادی این مسابقات گفت: در رده سنی نونهالان طیبه عباسی، طیبه رشیدی و مریم نجفی مدال طلا، فاطمه حسینی مدال نقره و در رده سنی نوجوانان ندا رضایی، هانیه محمدی، زهرا اکبری، فاطمه میرزایی، معصومه غلامی، نجمه حسینی همگر و نگار ولدخانی نیز مدال نقره را کسب کردند.

وی یادآور شد: همچنین در رده سنی جوانان نسرین معصومی و سارا رستگار مدال نقره، هانیه قره خانی و زهرا عباسقلی مدال برنز و در رده سنی بزرگ‌سالان سمانه اسم خانی اشلق مدال طلا و لیلا سادلجی مدال برنز را به خود اختصاص دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار