رسولی با تاکید براینکه مدیریت هزینه‌ها یکی از اولویت‌های اساسی درشهرداری همدان محسوب می‌شود، بیان کرد: با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شهرداری همدان هزینه‌های خود در پروژه‌ها را مدیریت می‌کند وبه دنبال این هستیم تا طرح ها و اقدامات شهری با حداقل هزینه و کیفیت بالا اجرایی شود.
کد خبر: ۳۲۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱ 16 November 2016
شهردار همدان گفت: ۲۱ هکتار از اراضی پارک ۴۸ هکتاری همدان تملک شده که به صورت پازل بوده و ۶ هکتار از این میزان به صورت پارک اجرایی شده است.

به گزارش تسنیم، سیدمصطفی رسولی در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: اگر کسی بخواهد در نقاط بالای شهر نسبت به تغییر کاربری فضای سبز اقدام کند باید در حاشیه شهر 7 تا 15 برابر قیمت منطقه‌ای پارک ایجاد کند.

وی افزود: تمرکز زدایی در رابطه با بحث ایجاد پارک‌های محله‌ای و فرامنطقه ای در حاشیه شهر در دستور کار بوده و اگر تغییر کاربری در نقاط بالای شهر باشد باید نسبت به خریداری املاک حاشیه شهر و تبدیل آن به فضای سبز اقدام کند.

رسولی تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها درخواست تغییر کاربری برای سه هزار متر داده است که به وی اعلام شده 15.5 هکتار از اراضی جاده شورین خریداری کرده و به فضای سبز تبدیل کند.

وی با اعلام اینکه این اقدام سبب توسعه پارک‌های محله‌ای و فرامنطقه‌ای در شهر همدان می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر پارک مردم همدان 11 هکتار وسعت داشته و پاسخگوی نیاز شهر همدان نیست.

شهردار همدان درباره آخرین وضعیت پارک 48 هکتاری شهر همدان نیز گفت: 20 سال است این پروژه در شهر همدان آغاز شده ولی در نهایت تاکنون 21 هکتار از آن تملک شده که تمامی آنها به صورت پازل بوده و تنها 6 هکتار نیز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز یکی از اولویتهای مدیریت شهری همدان محسوب می‌شود، افزود: ایجاد فضای سبز در مناطق مسکونی یکی از الزامات محسوب می‌شود که شهرداری همدان نیز در این راستا اقدامات مناسبی را انجام داده است.

رسولی با تاکید بر اینکه مدیریت هزینه‌ها یکی از اولویت‌های اساسی در شهرداری همدان محسوب می‌شود، بیان کرد: با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شهرداری همدان هزینه‌های خود در پروژه‌ها را مدیریت می‌کند و به دنبال این هستیم تا طرحها و اقدامات شهری با حداقل هزینه و کیفیت بالا اجرایی شود.

وی با اعلام اینکه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در اولویت اساسی شهرداری همدان قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، شهرداریها وضعیت مالی و درآمدی مناسبی ندارند که برای مدیریت این وضعیت باید صرفه‌جویی لازم در هزینه‌ها انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار