فرمانده سپاه استان همدان رعایت خطوط قرمز توسط افراد حقیقی و حقوقی، مطالبه گری و پاسخگو بودن، تعامل و همکاری با نهادها و نقد سازنده را از تدابیر و سیاست های مورد تاکید سپاه استان عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۹ 16 November 2016
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اجازه نمی دهیم هیچ فرد حقیقی و حقوقی از خطوط قرمز نظام عبور کند.

به گزارش ایرنا؛ سردار غلامعلی ابوحمزه درجمع خبرنگاران افزود: وظیفه سپاه پاسداران حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است بر این مبنا سپاه و بسیج اجازه نمی دهند در هیچ عرصه ای افراد حقیقی و حقوقی از خطوط تعیین شده تجاوز کنند.

وی تاکید کرد: چنانچه افرادی در داخل و خارج از استان همدان اقدام به عبور از خطوط قرمز نظام کند طبق قانون سپاه و بسیج در مقابل آنها می ایستد.

او مثال زد: اجازه نمی دهیم افراد اقدام به دعوت از سخنرانانی کنند که نه تنها اصل نظام را زیر سوال می برند بلکه با توهین و تضعیف، آب در آسیاب دشمن می ریزند.

فرمانده سپاه استان همدان ، دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را خطوط قرمز نظام دانست و بر ضرورت توجه افراد به این خطوط تاکید کرد.

سردار ابوحمزه افزود: این موضوع به معنای جلوگیری از سخنرانی منتقدان نیست بلکه افراد می توانند در سخنرانی های خود نقد داشته باشند ولی نباید اصل نظام را زیر سوال ببرند.

وی اضافه کرد: برخی به بهانه آزادی، سخنان نادرست به زبان می آورند در حالیکه که آزادی نیز باید بر مبنا و چارچوب قانون باشد در غیر این صورت از مجاری قانونی با فرد متخلف برخورد می شود.

فرمانده سپاه استان همدان رعایت خطوط قرمز توسط افراد حقیقی و حقوقی، مطالبه گری و پاسخگو بودن، تعامل و همکاری با نهادها و نقد سازنده را از تدابیر و سیاست های مورد تاکید سپاه استان عنوان کرد.

سردار ابوحمزه افزود: به مسئولان برای توجه به این چهار محور کلیدی تاکید شده است چون در صورت توجه به این مولفه ها، از زمینه و ظرفیت های مناسب استان می توان به خوبی بهره گرفت.

وی اضافه کرد: استان همدان از ظرفیت های بالقوه فراوانی در حوزه های مختلف برخوردار است و هنر مسئولان این است که این ظرفیت ها را به بالفعل تبدیل کنند.

* تردد 800 تابعه خارجی از همدان به سمت مهران
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: با همکاری و هماهنگی سپاه 800 تبعه خارجی در همدان مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفته سپس به مرز مهران عزیمت کردند.

سردار ابوحمزه افزود: زائران خارجی اقدام به نصب تصاویر رهبری فرزانه انقلاب بر روی لباس های خود کردند که نشان از شناخت و ارادت آنان به معظم له است.

وی بیان کرد: با وجود جوسازی ها و دسیسه های غرب ولی هر چه از عمر انقلاب می گذرد شیفتگی مردم جهان به انقلاب و رهبری انقلاب اسلامی بیشتر می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اضافه کرد: از 20 آبانماه امسال تاکنون یک میلیون و 630 هزار زائر از جاده های این استان به مرز مهران تردد کردند که نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.

سردار ابوحمزه گفت: 33 ایستگاه صلواتی برای استقبال از زائران حسینی در همدان دایر شده که تمامی آنها به صورت مردمی مدیریت می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار