نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم دیگر طاقت فساد اقتصادی جدید را ندارند، تاکید کرد: با مدیریت علوی می‌توان ریشه فساد را خشکاند.
کد خبر: ۳۲۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 14 November 2016
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم دیگر طاقت فساد اقتصادی جدید را ندارند، تاکید کرد: با مدیریت علوی می‌توان ریشه فساد را خشکاند.

به گزارش خانه ملت، احد آزادیخواه در نشست علنی مجلس شورای درنطق میان دستور اظهار داشت: افتخار می‌‌کنم در مجلسی قرار گرفته‌ام که همه نمایندگان و همکاران بزرگوار با هر گرایش سیاسی با تمام وجود در همه عرصه‌ها نگاه‌شان به لبان گوهربار رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی است و برای اقدام منویات حضرت آقا از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نمایندگان مجلس این بار هم با رهبر فرزانه پیمان می‌بندیم تحت هیچ شرایطی دست از ولی معظم فقیه بر نمی‌داریم و سخنان راهگشای حضرت آقا را اصلی‌ترین سند بالادستی در حوزه تقنین و نظارت قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و هیات دولت ضمن تشکر از اقدامات دلسوزانه، قاطعانه می‌خواهم به هر شکل ممکن در کمترین زمان و با قاطعیت هرچه بیشتر با فساد اقتصادی مبارزه کنند.

آزادیخواه تاکید کرد: انتظار داریم با جدیت و دلسوزی با حیف و میل اموال مسلمانان توسط عده‌ای اندک از مسئولان که دست درکارند مقابله کنند چرا که مردم دیگر طاقت شنیدن اختلاس، میلیاردر نفتی، حقوق غیرمتعارف و برداشت‌های میلیاردی از صندوق‌ها را ندارند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی افزود: مردم شریفی که برای گرفتن وام 5 میلیونی ازدواج مدت‌ها در رفت و آمد هستند چگونه پرداخت‌های میلیاردی را تحمل کنند. ریشه فساد را باید با مدیریت علوی خشکاند و اعتقاد دارم رنگ و بوی سیاسی دادن به این اتفاق اشتباه است.

وی گفت: فساد در هر دولتی اتفاق بیفتد یک منکر بزرگ است، دولت مردانه باید با آن مقابله کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تیم اقتصادی دولت اظهار داشت: انتظار داریم این تیم همه تلاش خود را برای رونق اقتصادی کشور به کار گیرند، گسترش تولید، اشتغال پایدار، توسعه صادرات، مقابله جدی با واردات اقلام غیرضروری و مهندسی درست مالیات، همچنین توجه جدی به تولیدات داخلی هم کشور را از بحران می‌رهاند و هم فاصله طبقاتی را به حداقل ممکن می‌رساند.

این نماینده تاکید کرد: اگر در کشور فاصله طبقاتی به حداقل برسد به همان میز رضایتمندی از دولت بیشتر خواهد شد.

آزادیخواه خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در برنامه خود دو موضوع مهم یعنی استفاده از ظرفیت حداکثری فرهنگیان و توجه منطقی به مطالبات فرهنگیان را در نظر بگیرید، همچنین انتظار داریم تلاش مضاعف برای حل فاجعه اتفاق افتاده در صندوق ذخیره فرهنگیان در اولویت کاری وزیر آموزش و پرورش قرار گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم حوزه انتخابیه اظهار داشت: شهرستان ملایر سالانه 240 هزار تن انگور تولید می‌کند که به عنوان قطب تولید محصولات باغی در کشور شناخته شده است اما متاسفانه با تمام تلاشی که هر دو نماینده ملایر برای حل مشکل فروش کشمش انجام دادند عزم جدی در دولت برای حل این مشکل شکل نگرفته است.

وی گفت: در حالی که قیمت انگور در بازار کیلویی 3 هزار تومان است، کشمش ملایر 2 هزار و 800 تومان فروش رفته است و لازم است رئیس جمهور پاسخ دهد که با چه منطقی چنین رقم‌هایی در نظر گرفته شده است، شخصا موضوع را خدمت آقای روحانی عنوان کردم اما آیا این حق کشاورز است که با وجود تلاش شبانه‌روز برای رونق کشور زحماتش دیده نمی‌شود.

آزادیخواه با بیان اینکه شهرستان ملایر 7 هزار واحد تولید صنایع دستی دارد، اظهار داشت: بیش از 28 هزار نفر از جوانان پرتلاش شهرستان ملایر شبانه‌روز در این واحدهای تولیدی کار می‌کنند، از دولت انتظار داریم در شرایطی که یکی از نیازمندی‌های مردم ایجاد اشتغال است به داد جوانان ملایر برسد.

این نماینده ادامه داد: لازم است با حداقل مساعدت‌ها به جوانان، آن‌ها را کمک کنند. پوشش کامل بیمه‌ای و تسهیلات بانکی حداقل شرایطی است که دولت می‌تواند به کار گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از وزارت راه و شهرسازی خواست گرفتاری‌های دو قشر ساکن مسکن مهر و حاشیه شهر ملایر را برطرف کند و گفت: آیا وقت آن نرسیده است که در کشور اولویت‌ها را بشناسیم و عدالت اجتماعی را توسعه دهیم؟ بنابراین باید همه به جای اینکه یکدیگر را محکوم کنیم برای حل مشکلات کشور ید واحدی شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار